معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: حرفه آموزی زندانیان ضرورتی برای ایجاد اشتغال و پیشگیری از آسیب های اجتماعی است که می طلبد دستگاه های تخصصی برای اشتغالزایی زندانیان مشارکت بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۹۵۹۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲ 28 April 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ جهانگیر رستمزاد روز چهارشنبه در نشست هیات اجرایی اشتغال و حرفه آموزی زندانیان ایلام اظهار داشت: نمی شود افراد زندانی را قضاوت کرد زیرا این افراد ممکن است به دلیل شرایط نامناسبی مرتکب خلاف شده باشند اما می توان با فراهم کردن زیرساخت های حرفه آموزی از گسترش و دامن زدن به آسیب های اجتماعی خود و خانواده هایشان کاست.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشتر افراد زندانی سرپرست خانوار هستند باید وضعیت معیشت و اشتغال خانواده این افراد رصد شود.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: این افراد نیرو کار ارزان و مناسبی هستند که خود سازمان امور زندانها علاوه بر بیمه آنها مکان مناسب برای حرفه آموزی آنها را فراهم می کند اما باید دستگاه های تخصصی نظیر جهاد کشاورزی و صنعت پای کار بیایند و به این افراد کمک کنند.

رستم زاد گفت: اگر سرمایه گذاران از نظر اخلاقی به این افراد اعتماد کنند و فرصت دوباره برای زندگی مناسب به آنها بدهند مسیر زندگی بسیاری از آنها تغییر خواهد کرد.

معاون اقتصادی استاندار ایلام از مدیران دستگاه های اجرایی، خیرین و بنیاد برکت خواست که برای زمینه سازی اشتغال این افراد آسیب دیده پای کار بیایند و به آنها کمک کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار