مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: از جذب و استخدام ۲۵۸ نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران این استان در دستگاه های دولتی استان طی سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰ 24 April 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛حسن تولیده  اظهار داشت: از این تعداد ۳۹۹ نفر فرزند شهید، ۷۹ نفر فرزند جانباز بالای ۷۰ درصد و مابقی فرزندان جانبازان بالای ۲۰ درصد هستند.

وی به عملکرد تسهیلات سامانه کارا اشاره و تاکید کرد: پنج هزار و ۲۰۸ نفر از ایثارگران جویای کار استان در این سامانه ثبت نام کرده اند که بانک کشاورزی ۳۷ میلیارد ریال از سهم ۶۰ میلیارد ریالی این تسهیلات را تاکنون پرداخت نکرده است.

وی خواستار پیگیری بانک کشاورزی برای پرداخت سهم بنیاد شهید از این تسهیلات شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام ابراز امیدواری کرد: با همراهی بانک های عامل با توجه به محدود بودن فرصت های شغلی در دستگاه های دولتی، زمینه اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران در بخش های خصوصی و خدماتی فراهم شود.

تولیده از جذب و استخدام ۲۵۸ نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران این استان در دستگاه های دولتی استان طی سال گذشته خبر داد.

وی اضافه کرد: با پیگیری های به عمل آمده همچنین ۱۲۰ نفر از فرزندان ایثارگران در شرکت های وابسته به دولت بکارگیری شدند و بیش از ۹ هزار نفر نیز تسهیلات اشتغالزایی دریافت کرده اند.

وی یادآور شد: بر اساس تفاهم نامه بنیاد با دستگاه های اجرایی قرار بود ۱۹۸ نفر نیز امسال در دستگاه های دولتی جذب شوند که با پیگیری به عمل آمده و دستور مستقیم رییس جمهوری این تعداد افزایش یافت./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار