رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه، از اعمال قانون ۵۷۲ دستگاه خودرو متخلف که به قانون منع تردد‌های شبانه بی‌توجه بودند خبر داد. ب
کد خبر: ۹۵۲۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴ 31 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس سرهنگ فضل‌الله شیری امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تردد از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در همه شهر‌ها با هر نوع رنگ‌بندی ممنوع است.

وی از اعمال قانون ۵۷۲ دستگاه خودرو متخلف که به قانون منع تردد‌های شبانه بی‌توجه بودند خبر داد و افزود: این تعداد خودرو از ۲۶ اسفندماه تا ۱۰ فروردین‌ماه و پس از بی‌توجهی به پیامک‌های ارسالی و راهنمایی همکاران پلیس راهور مبلغ ۲ میلیون ریال جریمه شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه، تصریح کرد: همکاران ما در ۲۱ نقطه شهر کرمانشاه مستقر و ۹ دوربین ثابت نیز تردد خودرو‌ها را در ساعات ممنوعه زیر نظر دارد.

وی همچنین به مهلت ۷۲ ساعته وسایل نقلیه غیربومی از شهر کرمانشاه با توجه به نارنجی شدن رنگ کرونایی آن اشاره کرد و گفت: خودرو‌های دارای پلاک کرمانشاه نیز حق ترک این شهر را ندارد.

شیری خاطرنشان کرد: شهرستان‌های اسلام آبادغرب و گیلانغرب نیز دارای شرایط مشابهی برای تردد هستند و ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی برای آن‌ها ممنوع است.

وی در پایان میزان اعمال قانون ورود به شهر‌های قرمز را یک میلیون و شهر‌های نارنجی را ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار