کد خبر: ۹۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳ 15 September 2015
فرمانده سپاه ناحیه ایوان گفت: 16 میلیارد و 650 میلیون ریال در سال های 93 و 94 با همکاری این نهاد انقلابی در مناطق دورافتاده و روستایی این شهرستان هزینه شده است.
به گزارش تابناک ایلام ،سرهنگ صید نظر بصیری اظهار کرد: این اعتبار در قالب طرح های اشتغال زایی، اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی، تعمیر و مرمت منازل محرومان هزینه است.
وی یادآور شد: پنج میلیارد و 850 میلیون ریال از این مقدار اعتبار مربوط به حوزه تسهیلات خود اشتغالی است که به 60 نفر از متقاضیان برای ایجاد مشاغلی چون خیاطی، قالیبافی، راه اندازی مغازه، تولیدی های کوچک و طرح های خدماتی پرداخت شده است.
فرمانده سپاه ناحیه ایوان افزود: هفت میلیارد و 110 میلیون ریال نیز در بخش اقتصاد مقاومتی در قالب راه اندازی طرح های پرورش دام، مرغ محلی، زنبور عسل، غاز و آبزیان به 87 نفر از متقاضیان دریافت تسهیلات اعطا شده است.
وی در خصوص پروژه های محرومیت زدایی تاکید کرد: هفت باب مسجد در روستاهای فاقد مسجد خوران، ونیت، نرگسی، سرتنگ علیا، نحر خان سفلا و شیره چغا با صرف اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 800 میلیون ریال ساخته شده است.
بصیری ادامه داد: برای برخی خانوارهای محروم ساکن مناطق روستایی با هزینه 300 میلیون ریال 24 باب حمام و سرویس های بهداشتی احداث شده و همچنین برای تعمیر و مرمت و یا احداث منزل مسکونی محرومان شهرستان 600 میلیون ریال در قالب 11 باب منزل مسکونی پرداخت شده است.
وی اضافه کرد: 2 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار نیزتا پایان سال جاری برای اجرای طرح های اشتغال زایی، زود بازده، محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی تخصیص داده می شود.
فرمانده سپاه ناحیه ایوان دیگر فعالیت های این سپاه در سال 93 و 94 را برگزاری 430 اردوی جهادی برای هفت هزار و 115 نفر در قالب اردوهای طرح هجرت، آموزش های اشتغال زایی با همکاری اداره فنی و حرفه ای برای 898 نفر و به مدت 57 دوره و اعزام 20 تیم پزشکی به مناطق محروم و دورافتاده شهرستان عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار