مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام از خدمت رسانی ۷۴ گروه جهادی طی تعطیلات نوروزی در نقاط مختلف استان به مردم محروم خبر داد
کد خبر: ۹۵۱۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 27 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام بیان داشت: ۵۱۰ بسیجی جهادگر در این تیم ها حضور دارند که در نقاط مختلف استان مشغول خدمات دهی به محرومان هستند.

او گفت: خدمات ارائه شده توسط گروه های جهادی به جوامع هدف محلی متنوع و در حوزه های مختلف است.

مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام تصریح کرد: تهیه و توزیع بسته های معیشتی کمک های مومنانه و بسته های بهداشتی به خانوارهای نیازمند از قبل شناسایی شده از جمله این خدمات است.

ملک زاده اظهار داشت: همچنین با توجه به ادامه طرح سلامت محله محور شهید قاسم سلیمانی در استان، گروه های جهادی مشارکت کننده در این طرح همه نقاط استان به ویژه نقاط نارنجی و قرمز را بیش از گذشته مورد توجه و فعالیت خود قرار داده اند.

وی اضافه کرد: بیماران مبتلا به ویروس کرونا با مشارکت این گروه های جهادی مورد رهگیری، شناسایی و قرنطینه خانگی و درمانی قرار می گیرند.

ملک زاده ادامه داد: همچنین در مبحث احداث منازل مسکونی محرومان توسط گروه های جهادی نیز تعداد محدودی خانه در شهرستان های هلیلان، ملکشاهی و دهلران ساخته است.

وی تاکید کرد: سازمان بسیج سازندگی در حوزه های مختلف از گروه های جهادی مرتبط و آشنا به هر شاخه بهره گیری می کند تا پروژه ها مطابق با استانداردهای تعریف شده انجام گیرند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار