فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام ؛
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام از غربالگری ۱۴ درصد از جمعیت استان ایلام در طرح شهید قاسم سلیمانی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲ 28 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار جمال شاکرمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح بسیج محله به محله با عنوان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری علوم پزشکی و سپاه امیرالمومنین (ع) برای کنترل و مقابله با ویروس کرونا از آذر ماه آغاز شده است.

وی ادامه داد: این طرح با کمک تیم‌های بسیج و کادر درمانی مراکز بهداشتی در تمامی شهرستان‌های استان با هدف شناسایی بیماران، نظارت، مراقبت و قرنطینه در منزل، حمایت معیشتی از افراد نیازمند برای قطع زنجیره انسانی کرونا به اجرا درآمده است.

شاکرمی عنوان کرد: کل استان به ۱۶ منطقه و ۶۵ بلوک تقسیم و بیش از ۷۰۰ تیم بسیج در این طرح ساماندهی شده است، تاکنون ۴۵ درصد از جمعیت استان را غربالگری و ۱۴ هزار نفر دارای علائم بالینی شناسایی شده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اظهار کرد: از مجموع تست‌هایی که در منزل توسط تیم‌های مراقبتی انجام شده است، تعداد یک هزار و ۲۵۰ مورد مثبت بوده و به دو هزار و ۴۰۰ نفر خدمات مراقبتی و حمایتی در منزل ارائه شده است.

وی افزود: از ابتدای طرح تاکنون ۳۴ هزار خدمت بهداشتی و پزشکی به مردم، و شش هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و حمایتی به بیماران مبتلا به کرونا و بیماران زمینه‌ای و خاص که در منزل قرنطینه معکوس شده‌اند، ارائه شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار