رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت:شروع تعطیلات جدید موجب انجام مسافرت‌های بسیاری از سوی استان‌های مجاور به مقصد استان مخصوصاً حوزه جنوب شده که مطابق انتظارات و پیش‌بینی‌ها؛ موارد مثبت و بستری در استان در حال حاضر افزایش پیدا کرده و نگران این مسئله هستیم که پس از تعطیلات نوروزی این بیماری شیوع پیدا کند.
کد خبر: ۹۵۰۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 24 March 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر محمد کریمیان افزود:شروع تعطیلات جدید موجب انجام مسافرت‌های بسیاری از سوی استان‌های مجاور به مقصد استان مخصوصاً حوزه جنوب شده که مطابق انتظارات و پیش‌بینی‌ها؛ موارد مثبت و بستری در استان در حال حاضر افزایش پیدا کرده و نگران این مسئله هستیم که پس از تعطیلات نوروزی این بیماری شیوع پیدا کند.

وی اظهار کرد: مسئولان استان برای این مسئله چاره اندیشی کنند تا از بروز مسافرت‌ها و وقوع پیک چهارم کرونا در استان جلوگیری شود.

دکتر کریمیان مطرح کرد: مرز بین‌المللی مهران نیز یکی از تهدیدهایی است که باید در اولویت قرار گیرد و اقدامات پیشگیرانه در آن بیش از پیش اجرایی شود تا شاهد ورود یا خروج بیمار مبتلا به کرونا در این مرز نباشیم.

وی گفت: اگر پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم طبق انتظارات رعایت نشود، احتمال نارنجی شدن شهرستان‌های ایوان، آبدانان، دره‌شهر و چرداول و حتی احتمال قرمز شدن شهرستان دهلران وجود دارد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار