فرماندار ایوان هشدار داد ؛
فرماندار ایوان گفت: با هرگونه تخلفی که جان و سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، برخورد می‌کنیم که خط قرمز ما سلامت مردم است .
کد خبر: ۹۴۷۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 09 March 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ امید علی سبزی در جلسه شورای اداری شهرستان  اظهار داشت :  اگر کرونا را در این شرایط حساس کنترل نشود  و مردم نیز  به مقررات بهداشتی بی‌اعتنایی و کم‌توجهی کنند باید خود را برای خیز جدید و پیک چهارم کرونا آماده کنیم .

وی با اشاره به اینکه با متصدیان تالارهای و مداحان متخلف برخورد جدی می شود افزود: با هرگونه تخلفی که جان و  سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، برخورد می‌کنیم که خط قرمز ما سلامت مردم  است .

 سبزی بیان داشت :دهیاران حقوق بگیر بیت المال اند، باید مردم را برای عدم برگزاری مراسمات شادی و عزا توجیه کنند که در صورت کم کاری از سوی دهیاران با آنان برخورد قانونی می شود.

سبزی بیان داشت:روسای و مامورین ادارات نظارتی ،باید به طور مستمر و پایدار سرکشی های خود را همچون گذشته برای رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ رعایت فاصله  اجتماعی از انصاف،بازاریان، نانوایی ها، آرایشگاه ها و فروشگاه ها ادامه دهند.

وی با اشاره به ممنوعیت پذیرش مهمان نوروزی در این شهرستان  افزود: اگر این ایام را به خوبی پشت سر بگذاریم  در پیشگاه خدا و همه شهروندان و عزیزان ایوانی سربلند خواهیم بود . ما باید با همکاری و همراهی و مردم جلوی انتشار این ویروس منحوس را در شهرستان ایوان بگیریم .

سبزی گفت:برای نظارت هر چه بیشتر بر اجرایی پروتکل های بهداشتی شهر ایوان را به 10 بخش تقسیم کرده و با حضور روسای ادارات  و کارشناسان بهداشت و درمان برای نظارت در روز های آینده فعالیت خود را آغاز خواهند کرد .

سبزی یادآور شد:دستگاه ها و سازمان های همچون هلال احمر،نیروی انتظامی،بهداشت،سپاه،بسیج، و همه ادارات دیگر باید در کنار هم و از ورود مهمان نوروزی به شهرستان به شدت جلوی گیری کنند .

فرماندار ایوان بیان داشت:ما سخت نیازمند همکاری اصحاب رسانه هستیم تا با یاری این عزیزان فریخته، انشالله از این شرایط سخت عبور کنیم .

لزوم تشدید نظارت بر بازار میوه و تره بار  در شهرستان ایوان

امید علی سبزی فرماندار ایوان در پایان هم با توجه فرمایشات رهبر معظم انقلاب در روز درخت کاری و گله مندی از وضعیت قیمت در بازار میوه افزود : قیمت ها در بازار میوه  ایوان بالاست که انتظار میرود مسئولین محترم و متولیان  امر پای کار باشند و نظارت ها را مستمر و روزانه کنند تا  دست دلال را از جیب مردم قطع شود ./م

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار