رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در روزهای ۲۹ و ۳۰ اسفند، ۴۰ دستگاه خودرو در محورهای کرمانشاه به علت ارتکاب تخلف توسط ماموران مستقر در جاده ها اعمال قانون شد.
کد خبر: ۹۵۰۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹ 21 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرناسرهنگ "محمد حیدری"، گفت: این تعداد وسیله نقلیه متخلف علاوه بر اعمال قانون به صورت ساعتی نیز توقیف و پس از ارشاد و راهنمایی اجازه تردد دوباره به آنها داده شده است.

وی افزود: به منظور حفظ امنیت دیگر رانندگان و شهروندان، خودروهایی که در طول مسیر مرتکب ۲ تخلف حادثه ساز شوند به مدت ۷۲ ساعت توقیف می شود.

سرهنگ حیدری همچنین از وقوع ۱۴ سانحه جرحی در ۴۸ ساعت گذشته در محورهای استان خبر داد و گفت: در این سوانح ۲۲ نفر مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.

استقرار ۱۰۰ گشت پلیس در جاده های کرمانشاه

رییس پلیس راه استان کرمانشاه در ادامه از استقرار ۱۰۰ گشت پلیس در محورها و جاده های استان و در راستای اجرای طرح نوروزی پلیس خبر داد و گفت: این گشت ها به صورت شبانه روزی رفتار رانندگان را زیر نظر دارند.

وی همچنین با اشاره به روان بودن وضعیت ترافیکی همه محورهای استان، گفت: مسیر کرمانشاه - صحنه، کرمانشاه - اسلام آبادغرب و اسلام آبادغرب - پل دختر در ۴۸ ساعت اخیر پرترددترین راه های استان بوده اند.

 سرهنگ حیدری در پایان با اشاره به ممنوعیت ورود خودروها به کرمانشاه که پلاک آنها مربوط به شهرهایی با وضعیت قرمز و نارنجی است، گفت: تردد آنها از طریق سامانه هوشمند رصد و در صورت ورود اعمال قانون می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار