احمدی : همانگونه که قبلا هم تاکید کرده ایم هیچگونه جانبداری از افراد نخواهیم داشت ضمن اینکه هیچ وقت دین خود را به دنیای دیگران نمی فروشم .
کد خبر: ۹۴۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰ 16 March 2021

توضیحات فرماندار بویراحمد در خصوص انتخاب اعضای هیئت اجرایی / دین خود را به دنیای دیگران نمی فروشم+ فیلم

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرماندار بویراحمد در نشست خبری با رسانه ها در واکنش به بیان برخی شائبه ها از طرف برخی افراد در خصوص انتخاب اعضای هیئت اجرائی انتخابات در شهرستان بویراحمد گفت : در انتخابات هیچگونه منفعتی ندارم و هیچ وقت دین خود را به دنیای دیگران نمی فروشم .
مجید احمدی افزود : با توجه به این نکته که مشورت را سر لوحه کار خود قرار داده ام در زمینه انتخاب هم از قبل مشورت با افراد و بزرگانی که تجربه بیشتری در این شهرستان داشته اند مشورت گرفته ام.
وی با اشاره به در نظر گرفتن شاخص های مهم گفت : 30 نفر از معتمدین انتخاب که از میان این افراد 9 نفر با انتخاب افراد حاضر به عنوان اعضای هیئت اجرایی شهرستان انتخاب شدند.
احمدی با نام بردن از افراد حاضر در جلسه انتخاب هیئت اجرایی افزود : فرایند انتخاب به صورت کاملا قانونی و مبتنی بر رای گیری اعضا بود .
وی گفت : همانگونه که قبلا هم تاکید کرده ایم هیچگونه جانبداری از افراد نخواهیم داشت ضمن اینکه هیچ وقت دین خود را به دنیای دیگران نمی فروشم .

توضیحات کامل فرماندار بویراحمد را در فیلم زیر ببینید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار