مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از آمادگی ۱۲۴ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی مایع و سی ان جی منطقه، برای تحویل سوخت مورد نیاز در نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵ 16 March 2021

امین روستایی، با بیان مطلب فوق گفت: پس از موفقیت منطقه در آزمون سوخت‌رسانی زمستانی به استان همدان و چند استان همجوار، دیگر بار آماده‌ایم تا با استقبال از نوروز، خدمات سوخت‌رسانی در خور شأن هموطنان ارائه دهیم.

به گزارش تابناک همدان، وی اذعان کرد: برنامه‌ریزی لازم برای تأمین و توزیع سوخت موردنیاز برای سفر‌های نوروزی سال ۱۴۰۰ انجام شده و با ذخیره‌سازی کافی فرآورده‌های نفتی و نظارت گسترده بر جریان عرضه در جایگاه‌ها، مشکلی در سوخت‌رسانی این ایام نخواهیم داشت هرچند شرایط بهداشتی جامعه رکن اصلی و تعیین کننده برای سفر‌های سال جدید است.

مدیر منطقه همدان با اشاره به برگزاری نشست اخیراعضای مجمع عمومی اتحادیه جایگاه داران در محل مجتمع خدماتی رفاهی آذرفام در نیمه نخست اسفندماه جاری افزود: در این نشست برای ارائه خدمات بهتر تدابیر لازم در راستای هماهنگی با روسای واحد‌های ستادی، عملیاتی و نواحی و همچنین جایگاه داران و دیگر دستگاه‌های مرتبط در امر سوخت‌رسانی اندیشیده شد.

وی یادآور شد: علاوه بر بازدید‌های فوق گروه‌های اعزامی، کنترل کمی و کیفی فرآورده‌ها در راستای دقت و صحت شمارنده‌های تلمبه‌ها و بررسی کیفیت سوخت عرضه شده در جایگاه‌ها بطور مستمر و موردی انجام وظیفه خواهند کرد.

روستایی ضمن تبریک عید پیش رو اظهار داشت: حلول سال نو با تغییر قرن همراه و هم زمان شده، معنای عمیق حول حالنا الی احسن الحال در ذهن متبادر و از خداوند منان استعانت می‌می جوییم و امید این داریم که سایه سنگین بیماری منحوس کرونا در سال و قرن جدید از جامعه بشری رخت بر بسته و دیگر شاهد رنج و غم از دست دادن هموطنانمان بر اثر ابتلای به این ویروس نباشیم.

این مقام مسئول از حضور نمایندگان واحد‌های مختلف شرکت در ستاد و نواحی منطقه به صورت کشیک خبر داد و گفت: شماره تماس ۰۹۶۲۷، پل ارتباطی مردم با شرکت بوده و در صورت بروز هرگونه مشکل، کارشناسان پاسخگوی شکایات هموطنان، بصورت ۲۴ ساعته آماده دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات مردمی هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار