بهزاد علیزاده در گفتگو با تابناک :
رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه تونل کبیرکوه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 15 March 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ بهزاد علیزاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت : با پیگیری و رایزنی های متعدد با دکتر نوبخت معاونت ریاست جمهوری موفق به اخذ ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت ادامه و تکمیل پروژه تونل کبیرکوه شدیم.

 وی افزود:  ۲۰۰ میلیارد ریال آن در اختیار استان قرار داد و تا قبل از آغاز سال به پیمانکار پرداخت و مابقی نیز در فروردین ۱۴۰۰ تامین اعتبار خواهد شد.

نماینده مردم حوزه جنوبی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مبلغ مذکور غیر از اعتباری است که در سفر استانی نوبخت به استان مصوب شده بود گفت : در مجموع تا کنون ۱۹۰۰ میلیارد ریال به این پروژه اختصاص یافته است.

 وی پروژه تونل کبیرکوه را یکی از مهمترین پروژه های راه سازی استان عنوان و بیان کرد: طولانی شدن این پروژه نه تنها مانع توسعه منطقه و دلسردی مردم می شود بلکه هر روز تأخیر در آن باعث افزایش هزینه و بار مالی برای دولت و نظام خواهد بود.

علیزاده در پایان تاکید داشت: انتظار است مسئولان اداره کل راه و شهرسازی و همچنین پیمانکاران پروژه با جدیت و اطمینان از تامین منابع، مصالح مورد نیاز را تهیه و در تسریع و تکمیل پروژه مذکور کوشش نمایند. /م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار