استاندار ایلام؛
استاندار ایلام از تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده برای تکمیل تونل کبیرکوه در شهرستان آبدانان به عنوان یکی از طرح های مهم این استان، خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ 04 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی افزود: تونل کبیرکوه یکی از ۲۳ پروژه مهم و نیمه تمام استان است که در سفر اخیر محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در لیست تامین اعتبار قرار گرفت.

وی از تصویب ۱۲۰ میلیارد تومان برای این پروژه مهم خبر داد و افزود: پس از سفر جغتایی رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور و بازدید وی از روند پیشرفت تونل کبیرکوه، این طرح بعنوان یکی از پروژه های مهم استان برای تامین اعتبار در سفر معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در نظر گرفته شد.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: امروز ۱۰۰ میلیارد تومان از ۱۲۰ میلیارد تومان مصوب شده تخصیص پیدا کرده است که نقدینگی آن بزودی تامین می شود.

استاندار ایلام همچنین از اتمام ۶ هزار و ۵۰۰ متر حفاری در تونل کبیرکوه خبر داد و گفت: هم اکنون پیمانکار مشغول باقیمانده کف برداری تونل است و تلاش می شود با تزریق اعتبارات لازم تا پایان دولت بخش های اساسی تونل تکمیل شود.

وی اضافه کرد: برای تکمیل کامل پروژه علاوه بر این مبلغ حدود ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است. /ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار