طی نشستی در فرمانداری همدان با حضور نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و مدیران ذیربط استان هماهنگی و پیگیری احداث مجموعه اداری،فرهنگی،ورزشی و خدماتی در زمین انبار نفت همدان آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۷۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲ 09 March 2021
طی نشستی در فرمانداری همدان با حضور نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و مدیران ذیربط استان هماهنگی و پیگیری احداث مجموعه اداری،فرهنگی،ورزشی و خدماتی در زمین انبار نفت همدان آغاز شد.

به گزارش تابناک همدان فرماندار همدان در این نشست با اشاره به ضرورت تعادل بخشی و توازن منطقه ای در اقصی نقاط شهرهمدان گفت : با توجه به انتقال انبار نفت همدان به خارج شهر اجرای طرح جایگزین در این مجموعه متناسب با نیاز مردم ضمن بهبود وضعیت کنونی و ایجاد ارزش افزوده می تواند در خدمات دهی به شهروندان موثر باشد.

محمد علی محمدی افزود : طبق بررسی های بعمل آمده تا کنون دو بار احداث مجموعه ورزشی در زمین انبار نفت همدان توسط مسئولان وقت پیش بینی و کلنگ زنی شده اما به هر دلیلی اجرایی نشده است .

وی با قدردانی از پیگیری های انجام شده  توسط دکتر حاج بابایی در جهت اجرای برخی از طرح های اثر گذار با مشارکت قرارگاه خاتم در همدان اضافه کرد : در جهت احداث طرح مجموعه خدماتی در زمین انبار نفت همدان نیز با همکاری مدیران ذیربط محلی و نمایندگان محترم موضوع از طریق وزارت نفت پیگیری می شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت : زمین انبار نفت سابق همدان برای اجرای چند طرح مد نظر قرار گرفته و برای اجرای پروژه هایی جانمایی شده است که برای مردم قابل استفاده باشد.

حمیدرضا حاج بابایی افزود : احداث مجموعه اداری،فرهنگی،ورزشی و خدماتی توسط وزارت نفت می تواند باعث تحول در این منطقه از شهر و خدماتی قابل توجه برای شهروندان باشد.

وی با اشاره به مشکل کمبود ساختمان اداری شرکت پخش فرآورده های نفتی همدان و قصد بازسازی آن در خیابان بوعلی تصریح کرد: با جلب مشارکت سایر سرمایه گذاران و تهاتر احداث مجموعه اداری و خدماتی در زمین انبار نفت همدان را با همکاری مدیران ذیربط پیگیری می کنیم.

در این نشست هماهنگی اولیه جهت پیگیری احداث مجموعه اداری،فرهنگی،ورزشی و خدماتی در زمین انبار نفت همدان با حضور دکتر حاج بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی،فرماندار همدان ، مدیر کل راه و شهرسازی استان ، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان ، مدیر عامل شرکت گاز استان، شهرداری و شورای اسلامی شهر بعمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار