جانشین فرمانده کل سپاه ؛
جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) گفت: رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکایی‌ها به‌ درستی می‌دانند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسیر تولید قدرت قرار گرفته‌ و هر روز قدرتمندتر از روز دیگر به پیش خواهند رفت.
کد خبر: ۹۴۷۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵ 09 March 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور اظهار داشت : دشمنان همواره از اراده و بصیرت مردم شکست خورده‌اند و در ادامه نیز به فضل خدا شکست می‌خورند.

وی با اشاره به افزایش قدرت دفاعی نیروهای مسلح تاکید کرد: رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکایی‌ها به‌ درستی می‌دانند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسیر تولید قدرت قرار گرفته‌ و هر روز قدرتمندتر از روز دیگر به پیش خواهند رفت.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه روحیه و استقامت خانواده‌های شهدا موجب غرور ملی و مایه افتخار جامعه است، یادآور شد: خانواده‌های شهدا مایه امید و برکت انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام نیز با ارایه گزارشی از وضعیت استان به نقش ارزنده مردم غیور ایلام در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: شهیدان والامقام مایه عزت ، اقتدار و آبروی ایران اسلامی محسوب می شوند.

سردار جمال شاکرمی افزود: امروز به برکت خون شهیدان انقلاب اسلامی پرثمر شده و موفقیت های ایران برای جهان خیره کننده است و ما برای ادامه این حرکت پرشتاب باید راه شهیدان را ادامه دهیم.

سردار غیب پرور در این سفر با خانواده های شهیدان حمدالله زراعتی و ولی الله عباسی دیدار و با اهدای لوح سپاس از صبر و استقامت این خانواده ها قدردانی کرد.

حضور در مزار گمنام شهدای ایلام و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، بازدید از گردان های امام علی(ع) بسیج ، بازدید از شهرستان مرزی مهران و حضور در معراج الشهدای این شهر از جمله برنامه های سفر سردار غیب پرور به ایلام بود./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار