رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام گفت: همکاری سران طوایف و ریش سفیدان با نیروی انتظامی در سطح استان این زمینه را ایجاد خواهد کرد که با دریافت به موقع گزارشات مردمی بتوان زمینه‌های بروز جرم در محلات را شناسایی و نسبت به رفع آن‌ها قبل از اینکه فرصت وقوع یا انتشار پیدا کنند به نحو موثرتر و با سرعت بیشتری اقدام کرد.
کد خبر: ۹۴۷۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 10 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ علی محمدی اظهار دشت: همکاری سران طوایف و ریش سفیدان با نیروی انتظامی در سطح استان این زمینه را ایجاد خواهد کرد که با دریافت به موقع گزارشات مردمی بتوان زمینه‌های بروز جرم در محلات را شناسایی و نسبت به رفع آن‌ها قبل از اینکه فرصت وقوع یا انتشار پیدا کنند به نحو موثرتر و با سرعت بیشتری اقدام کرد.

وی بیان داشت:تعامل هدفمند با مردم ، یاریگر پلیس در رسیدن به اهدافش می‌باشد و پویایی و حیات یک جامعه در گرو تعامل شهروندان است که این امر با همکاری و همیاری بزرگان و ریش سفیدان میسر می‌شود.

علی محمدی افزود:تمامی کلانتری‌ها و پلیس‌های تخصصی می‌بایست از وجود بزرگان در محلات به عنوان بازوی قوی و پشتوانه‌ محکم مردمی استفاده کنند تا شاهد امنیتی مثال زدنی در سطح استان باشیم.

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار