فرمانده انتظامی دیر خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان دیر گفت: متأسفانه تخلفات حادثه‌ساز که بیشترین آن مربوط به‌سرعت غیرمجاز است، در سطح شهرستان دیر رشدی 152 درصدی داشته است.
کد خبر: ۹۴۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶ 14 September 2015
 تابناک بوشهر: داریوش مردانی ظهر امروز در نشست شورای ترافیک شهرستان دیر بر لزوم فرهنگ‌سازی در راستای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی قشرهای مختلف جامعه تأکید و تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم امنیت و انضباط لازم را در حوزه ترافیک شهری داشته باشیم، باید فرهنگ رعایت قانون و احترام به حقوق شهروندان را در جامعه توسعه ببخشیم که در این زمینه ارگان‌ها و نهادهای مختلف اجتماعی باید با جدیت بیشتری وارد میدان شوند.

مردانی از اعلام آمادگی همه مدیران مجموعه پلیس راهور در حوزه‌های عملیاتی خود در آغاز سال تحصیلی در کنار دست‌اندرکاران مدارس خبر داد و افزود: این تعامل و حضور پلیس از آغاز سال تحصیلی تا پایان سال تحصیلی برای ارتقای فرهنگ ترافیکی دانش‌آموزان ادامه خواهد داشت.

مردانی به ارائه آماری از وضعیت تصادفات در 5 ماهه امسال نسبت به سال قبل پرداخت و اظهار داشت: در 5 ماهه امسال نسبت به سال گذشته ازنظر تلفات جانی شاهد کاهش 4 درصدی در سطح شهرستان دیر هستیم.

وی رشد تصادفات جرحی را 22 درصد نسبت به 5 ماهه سال گذشته در دیر اعلام و خاطرنشان کرد: در بحث تصادفات منجر به خسارت با رشد 5 درصدی، عبور از چراغ‌قرمز با رشد 39 درصدی و کمربند ایمنی با رشد 24 درصد در این شهرستان مواجه هستیم.

فرمانده انتظامی دیر با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان و شهروندان گفت: متأسفانه تخلفاتی نظیر عدم استفاده از کلاه ایمنی توسط موتورسواران 162 درصد، عبور ممنوع با 32 درصد و استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی با 23 درصد رشد نسبت به 5 ماهه سال گذشته شاهد هستیم.

فرمانده انتظامی شهرستان دیر از رشد 15 درصدی تخلفات منجر به توقیف خودرو در شهرستان دیر خبر داد و تصریح کرد: متأسفانه تخلفات حادثه‌ساز که بیشترین آن مربوط به‌سرعت غیرمجاز است، در سطح شهرستان دیر رشدی 152 درصدی داشته است.

مردانی از تخفیف 40 درصدی برای آزادی موتورسیکلت‌های توقیفی در دیر خبر داد و افزود: در راستای اجرای تمهیدات فرماندهی انتظامی، پلیس راهور در نظر دارد با در نظر گرفتن تخفیف 40 درصدی موتورسیکلت‌های متخلف در پارکینگ پلیس را ترخیص کند.

فرمانده انتظامی شهرستان دیر از آمادگی کارشناسان پلیس راهور برای همکاری با دستگاه‌های اجرایی جهت جانمایی تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی در سطح شهرستان دیر خبر داد و افزود: برای رفاه حال جانبازان و با هدف تکریم این قشر از جامعه باید تابلوی محل پارک مخصوص خودروی ویژه جانبازان و معلولان جانمایی و تعبیه شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار