معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از ارائه خدمات‌رسانی رایگان به‌دامداران از طریق ۲۳ مرکز جهاد کشاورزی در سطح استان به‌مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷ 14 September 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، عابدین محمدی  در جلسه شورای برنامه‌ریزی گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس از پر افتخار‌ترین و بزرگ‌ترین وقایع تاریخی است.
وی افزود: ایثارگران دفاع مقدس با از خودگذشتگی نظام جدیدی را معرفی کردند و نشان دادند که در سایه تعالیم اسلام ناب محمدی و در سایه ولایت فقیه است که می‌توان از تمام حوادث داخلی و خارجی در امان بود.
معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی خدمت در دستگاه مقدس جهاد کشاورزی در کنار همکاران ایثارگر و افتخار بزرگی برشمرد و گفت: ما وارث گنجینه بسیار بزرگی از ایثارگری، تجربه و روحیه از خود گذشتگی هستیم که باید با تمام توان آن را حفظ و نگهداری کنیم.
محمدی ضمن بیان اهمیت نقش جهاد سازندگی در جنگ، در مورد برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: استفاده از بیانات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در سربرگ‌های نامه‌های اداری در طول هفته دفاع مقدس، شرکت در برنامه‌های استانی، برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری کوهپیمایی در یکی از روزهای هفته دفاع مقدس، برگزاری مراسم صبحگاه مشترک و همچنین ادای احترام به یادمان شهدای جهادگر با حضور ادارات کل تابعه از اهم برنامه‌ها در این هفته است.
وی فضاسازی، سنگربندی و تبلیغات لازم در زمینه عملکرد و نقش جهادگران در جبهه‌ها در طول هفته دفاع مقدس از طریق رسانه صدا و سیما و مطبوعات، اجرای سنت حسنه اهدای خون توسط کارکنان سازمان در هفته دفاع مقدس و دیدار از خانواده‌های معظم شهدا، شرکت جهادگران در مراسم گلباران مزار شهدا و نماز جمعه و خدمات‌رسانی رایگان به دامداران از طریق 23 مرکز جهاد کشاورزی در سطح استان را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اعلام کرد.
حجت‌الاسلام و المسلمین یوسفی، مسئول امور شهرستان‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی نیز ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام جواد (ع)، به خاطرات جنگ و یادگاران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: شهدا، جانبازان و آزادگان بخشی از افتخارات جهادگران در هشت سال دفاع مقدس هستند.
وی به حدیثی از امام جواد (ع) در مورد سه خصلت که هر انسان مومن باید داشته باشد اشاره کرد و افزود: انسان مومن باید توفق را از خدا بخواهد، نیازمند وجدان و درون خویش باشد و پذیرش نصحیت از دیگران را داشته باشد.
مسئول امور شهرستان‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه به با شکوه‌تر برگزار کردن برنامه‌های هفته دفاع مقدس نسبت به سال گذشته تاکید کرد و افزود: به فرموده امام راحل (ره) راه شهدا و خون شهدا ادامه دارد و شهدا همیشه زنده‌اند.
وی گفت: بعد از شهدا، رسالت پیام‌رسانی خون شهدا بر عهده ما است و باید دستاوردهای دفاع مقدس را برای جوانان و نسل‌های آینده حفظ کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار