کد خبر: ۹۴۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۶ 14 September 2015
آخرین جلسه ای که برگزار کردیم ۲۵ مرداد است و جلسه آینده هم ۲۹ شهریور برگزار خواهد شد و بیش از یک ماه جلسه ای برگزار نمی شود.


به گزارش تابناک گیلان، محمود باقری در جلسه غیر رسمی امروز با اشاره به حدنصاب نرسیدن جلسه شورای شهر رشت اظهار کرد: امروز چهارمین یا پنجمین بار است که جلسه از اکثریت می افتد. آخرین جلسه ای که برگزار کردیم ۲۵ مرداد است و جلسه آینده هم ۲۹ شهریور برگزار خواهد شد و بیش از یک ماه جلسه ای برگزار نمی شود. آیا در این مدت شهر مشکلی ندارد؟

عضو شورای شهر رشت تصریح کرد: آیا ما واقعا داریم راه شهدا را ادامه می دهیم؟ شهدا چه به ما وصیت کردند؟ آیا این ادامه ی راه خدمت به مرد است؟ امام فرمودند که مردم ولی نعمت ما هستند. این بی احترامی به شعور ولی نعمت های ما نیست؟ این توهین به شهر ما نیست؟ توهین به رسانه ها نیست؟

وی افزود: آیا برای مردم نباید احترام بگذاریم؟ آیا مردم به ما رای داده اند که اینگونه با آنها برخورد کنیم؟ آیا ما با رای مردم نیامده ایم؟ آیا ما نباید به رای مردم احترام بگذاریم؟ آیا واقعا رای نیاوردن در هیات رئیسه نشانه باخت است؟ باختن کار نکردن برای مردم است. ما هم به مردم باختیم و هم به کارکنان شهرداری و هم به خودمان.

باقری با بیان اینکه بسیاری از پرسنل شهرداری حقوق ماههای گذشته را تا به امروز دریافت نکرده اند، خاطرنشان کرد: کارکنان سازمان اتوبوسرانی ۳ ماه ، شرکت های حجمی بیش از ۲ ماه و شرکت های پیمانکار بیش از چند ماه است که حقوق دریافت نکرده اند.

عضو شورای شهر رشت متذکر شد: تعداد اتوبوس های شرکت واحد از بیش از ۷۰ دستگاه به ۲۹ اتوبوس رسیده است و ما این ها را هم رمز موفقیت خودمان می دانیم و می گوییم موفق هستیم.

وی ادامه داد: آیا ما با چنین برخورد هایی می خواهیم جوابگوی رای مردم باشیم؟ واقعا این احترام گذاشتن به رای مردم است؟ برای من دیگر سنگین است که پشت میز شورا بنشینم.

باقری افزود: ما زمانی که داشیم به اینجا می آمدیم در استانداری به قرآن قسم خوردیم، این جواب اعتماد مردم است؟ سر کوچه و خیابان به مردم گفتیم به ما رای بدهید تا به شما خدمت کنیم اما امروز چنین برخورد هایی می کنیم./خزر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار