فرمانده انتظامی شهرستان بدره:
سرهنگ بازیار فرمانده انتظامی شهرستان بدره گفت: رعایت انضباط فردی و اجتماعی و داشتن فضایل اخلاقی از بارزترین شاخصه‌های یک سرباز نمونه است.
کد خبر: ۹۴۰۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵ 14 February 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ امیــــر بازیار فرمانده انتظامی شهرستان بدره در دیدار با سربازان وظیفه شهرستان، اظهار داشت: سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مایه مباهات نظام هستند و این به موجب خدمت بی ریا و صادقانه این قشر زحمتکش است.

وی گفت: افتخار همه ما این است که این عنوان ارزشمند را داشته باشیم که سرباز ولایت باشیم و بهترین واژه‌ای است که می‌توانیم به عنوان یک افتخار در جمهوری اسلامی در سایه ولایت ، سرباز حریم حق و پاسدار نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان بدره، تصریح کرد: نیروی انتظامی به وجود کارکنان وظیفه‌ای که در کنار سایر کارکنان ناجا با تلاش شبانه روزی امنیت و آرامش را برای کشور به ارمغان می‌آورند می‌بالد و شایسته است که سربازان قدر فرصت‌هایی که در این دوران به دست می‌آورند را بدانند و به دنبال توانمند سازی و تعالی رفتار خود باشند.

 بازیار افزود: سربازان باید از این فرصت مهم در راستای خودسازی استفاده بهینه کنند و با تحمل سختی‌هایی و با تلاش، آموزش و یک برنامه ریزی صحیح و مناسب، آینده‌ای روشن را برای خود و جامعه رقم بزنند.

او تصریح کرد: مهمترین هدف از خدمت سربازی اصلاح الگوی رفتاری، دینی و اخلاقی است و این امر با آموزش، تقویت الگو‌های رفتاری و اخلاقی، اقدامات فرهنگی و شکوفایی توانمندی‌های جوانان میسر می‌شود./ح

 

بیشتر بخوانید

وضعیت خدمت سربازی دختران در کشورهای مختلف

کچل کردن از سربازی حذف شد

خبر خوب برای مشمولان متأهل/ کاهش ۲ ماهه خدمت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار