تیم فوتبال بانون ذوب آهن اصفهان روز سه شنبه با نتیجه ۲ بر یک از شهرداری بم شکست خورد و از صعود به مرحله بعدی لیگ برتر باز ماند.
کد خبر: ۹۳۹۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹ 09 February 2021

دیدار تیم های فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان و شهرداری بم امروز از ساعت ۱۳ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و در پایان تیم میهمان پیروز میدان شد و به دور دوم رقابت های لیگ برتر صعود کرد.

در این دیدار هر ۲ تیم بازی پایاپای را ارائه دادند ولی این تیم شهرداری بم مدافع قهرمانی لیگ برتر بود که توانست نمایش برتری داشته باشد و از موقعیت های خود بهره ببرد.

در نیمه نخست این دیدار شهرداری بم تیم برتر میدان بود و با ۲ گل زهرا سربالی و سمانه چهکندی با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد.

گل ذوب‌آهن را سارا سبزواری در دقیقه ۴۵+۲ نیمه نخست به ثمر رساند.

از گروه الف لیگ برتر تیم های شهرداری بم و سپاهان اصفهان به مرحله بعدی صعود کردند. 

لیگ برتر فوتبال در ۲ گروه الف و ب برگزار می شود و از هر گروه ۲ تیم به مرحله بعدی صعود می کند. 

ناهماهنگی بازیکنان باعث شکست تیم ذوب آهن شد

مژگان مدائم‌زاده سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان در مورد این دیدار گفت : بازی با شهرداری بم برای تیم ما فینالی زودرس بود و با تیمی بازی داشتیم که هشت سال قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران بود که کار را برای بازیکنان ما سخت کرد.

وی با بیان حساسیت بازی مقابل شهرداری بم برای تیم ذوب‌آهن افزود: در این دیدار، شهرداری بم بازی خوبی ارائه و بازیکنانش کمترین اشتباه را در زمین داشتند اما ذوب آهن اسیر ناهماهنگی بازیکنان خود شد. 

وی با بیان اینکه برخی عوامل باعث شد تا بازیکنان ما در زمین عملکرد خوبی نداشته باشند، افزود: در آن طرف میدان تیم شهرداری بم نیز برای خوبی ارائه داد و با استفاده از فرصت‌های خود نتیجه لازم را گرفت و پیروز میدان شد.

مدائم‌زاده افزود: یک غفلت مقابل تیمی که خوب کار می‌کند و نمایش خوبی دارد باعث شکست می‌شود، چون تیمی پیروز است که کمترین اشتباهی را در زمین داشته باشد.

وی با بیان اینکه بهتر بود از هر گروه، سه تیم به مرحله بعدی لیگ برتر بانوان صعود کنند، افزود: امسال شرایط بیماری کرونا را تجربه کردیم و  گروه ما "گروه مرگ" نام داشت و تیم‌ها از کیفیت بالایی برخوردار بودند و باعث بیشتر شدن حساسیت‌ها شد.

وی تصریح کرد: برای سال آینده، برنامه‌ریزی به شکلی انجام شود که تکلیف سایر تیم‌ها که صعود نکردند، جایگاهشان در جدول مشخص باشد.

وی افزود: سرمایه‌گذاری روی بازیکنان جوان از جمله اهداف باشگاه ذوب‌آهن بود که  از نیروهای جوانتری استفاده کنند تا بتوانیم بازیکنان خوب و باکیفیتی  را به فوتبال بانوان معرفی کنیم.

بازیکنانم برای صعود تلاش زیادی کردند

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم گفت: بازیکنانم در دیدار با ذوب‌آهن اصفهان برای صعود به مرحله بعدی لیگ برتر همه تلاش خود را کردند و توانستند از فرصت‌های خود برای گلزنی بهترین استفاده را ببرند.

مرضیه جعفری افزود: در گروه سختی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور قرار داشتیم و توانستیم این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

وی با بیان اینکه در این گروه تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان نیز عملکرد خوبی داشتند، افزود: در گروه الف این رقابت‌ها، همه تیم‌ها از کیفیت بالایی برخوردار بودند.

وی افزود: در اول فصل جاری بدلیل اینکه تمرینات خود دیر شروع کردیم نتایج مطلوبی را کسب نکردیم ولی هرچه پیش رفتیم بازیکنان کم‌کم خود را پیدا کردند.

وی تصریح کرد: در دیدار امروز، بازیکنان برای کسب پیروزی و صعود به مرحله بعدی همه تلاش خود را انجام دادند و از فرصت‌های خود بهترین بهره را بردند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری با بیان اینکه تیم ذوب‌آهن بازی خوبی را به نمایش گذاشت و  به این تیم تبریک می‌گویم، افزود: در فوتبال باخت و بُرد وجود دارد  و ذوب‌آهن  در سال‌های آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار