امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت:از دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌توان به مردم سالاری دینی، استقلال سیاسی، فرهنگی و اقتصادی، آزادی خواهی، محرومیت زدایی، توسعه عدالت اجتماعی، ایستادگی در مقابل ابر قدرت‌ها، شتاب و توسعه در علم افزایی و تولید دانش در حوزه‌های مختلف اشاره کرد.
کد خبر: ۹۳۸۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 05 February 2021

به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تباربیان کرد: ملت ایران در این ایام توانست در سایه رهبری امام راحل رژیم طاغوت و وابسته به استکبار جهانی را شکست دهد و استکبار سیزی خود را به جهانیان ثابت کند

کریمی تبار اظهار کرد هم اکنون دموکراسی در نظام اسلامی به بهترین شکل در حال اجرا است.

وی بیان کرد: هم‌اکنون انتخابات برگزار می‌شود و مردم آزادانه برای تعیین سرنوشت خود به پای صندوق‌های رای می‌آیند در حالی که مجلس در زمان طاغوت به گواه تاریخ فرمایشی بود.

 خطیب جمعه ایلام افزود: انتخابات در کشور ما به تمام معنا آزاد و نشانه دمکراسی اسلامی و مردم سالاری دینی است، این مهم از آثار و برکات انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) است که مردم با حضور آگاهانه در آن به بهترین شکل در تعیین سرنوشت کشور و تصمیم سازی‌های کلان مشارکت می‌کنند و این ویژگی ارزشمند و نعمت برزگ سرمایه‌ای ارزشمند است.

وی گفت: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به عنوان شعار اصلی انقلاب بزرگترین هدیه و دستاورد به ملت ایران است و همه اهداف انقلاب نیز در این سه جمله خلاصه می‌شود./ع

بیشتر بخوانید:

فیلم های جشنواره فجر برای دانش آموزان رایگان است

جشن های سالگرد پیروزی انقلاب از 15تا21 بهمن ماه برگزار نمی شود

اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در ایلام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
ما انقلابیون 57 باهدف حاکمیت عدالت و صداقت و لیاقت و تعهد و خدمت و ابادی و پیشرفت کشور و رونق اقتصاد و اشتغال قیام کردیم اما انقلاب توسط تندروهای استبداد طلب بطور خزنده منحرف و به شکل کنونی درامده که افراد نالایق و ناصالح و دروغگو اکثر پستهای مهم را اشغال کرده اند. عدالت و صداقت جایگاه مقدس دارند و هیچگاه نباید انها را قربانی ایده ای کرد که فقط شعارش راستی و رافت و صداقت است اما پر از ظلم و دروغ است. ما نمی پذیریم برای حفظ اسلام، دروغ و ظلم قابل توجیه باشد و اسلامی که با تکیه بر این رذائل اهریمنی اقتدار یابد نمیتواند ضامن اجرای عدالت و سعادتمندی بشریت باشد. تندروها بدانند که سیاهی ظلم و کفر را نمی توانند با حجاب تحمیلی رنگ اسلامی بزنند و اگر حجاب ازاد شود، ماهیت حکومت تا حد زیادی اشکار میشود. پیروزیهای ایران در سرنگونی حکومتهای مردمی کار الهی و معجزه اسا نیست وقتی قشرهای فقیر و پرجمعیت جهان را بتوان با حمایتهای مالی و سیاسی و اجتماعی و تبلیغاتی علیه کشورهای خودشان تهییج و تحریک و سازماندهی کرد. در حکومتهای مردمی که ازادی بیان و عقیده حاکم و انتخابات بدون فیلتر و واقعی است، متاثر نمودن افکار عمومی توسط رسانه ها و شخصیتها و اقشار وابسته میتواند سرنوشت این کشورها را دگرگون کند. در ایران حکومت مردمی نیست اما مردمانی هستند که منافع انها در بقا و اقتدار حکومت است مانند بازاریان بواسطه منافعی که دارند سرسختانه از نظام دفاع میکنند. اگر شاه به کسبه اجازه تخلف و گرانفروشی میداد، بدون شک سرنوشت انقلاب به نقطه کنونی ختم نمیشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار