نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: باید اهتمام مدیران اسلامی بر خدمت صادقانه و بهتر و بیشتر به مردم باشد و به لحاظ وجدانی نیز این رسالت را به درستی به سرانجام برسانند.
کد خبر: ۹۳۹۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱ 09 February 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار  در نشست شورای اداری دهلران و همایش ایلات و طوایف این شهرستان اظهار داشت : خداوند امروز فرصت خدمت به مردم را به مدیران داده است و باید در این سنگر چون دوران دفاع مقدس که رزمندگان در جبهه ها با نثار جان خود حافظ انقلاب بودند، مدیران نیز با خدمت شایسته به مردم رسالت مدیریت خود را بخوبی ایفا کنند.

وی افزود: رفتار ما بعنوان کارگزاران جمهوری اسلامی در دینداری و بی دینی مردم موثر است، باید اهتمام مدیران اسلامی بر خدمت صادقانه و بهتر و بیشتر به مردم باشد و به لحاظ وجدانی نیز این رسالت را به درستی به سرانجام برسانند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تاکید کرد: مسوولیت امانتی است که به ما سپرده شده است بنابراین باید امانتدار خوبی باشیم و این بار امانت را با خدمت درست و بی منت به مردم به سرمنزل مقصود برسانیم.

کریمی تبار به مشکلات مردم و تحریم ها اشاره کرد و یادآور شد: مدیران باید با مدیریت دقیق و کارشناسانه مشکلات مردم را مرتفع و پیچ و خم های اداری نباید مانع تسریع در خدمت به مردم و گره گشایی از کار آنها شود.

وی بر ضرورت رفع مشکلات در خصوص تامین زمین برای ساخت وساز تاکید کرد و افزود: دهلران به لحاظ محصولات کشاورزی دارای ظرفیت های خوبی است که امیدواریم در پرداخت زکات نیز بیشتر و بهتر اقدام کنند تا شاهد اجرای پروژه های عمرانی برای مردم شهرستان و استفاده از زکات برای عمران و آبادانی باشیم./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار