مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت : طول بزرگراه ایلام- مهران از تونل آزادی شهر ایلام تا پایانه مرزی مهران 102 کیلومتر می باشد که تا کنون 84 کیلومتر مسیر به صورت کامل تکمیل شده است.
کد خبر: ۹۳۷۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶ 03 February 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی اصغر کاظمی در گفت و گو با خبرنگار ما بیان داشت : خوشبختانه 84 کیلومتر مسیر به صورت کامل تکمیل و زیر بار ترافیک قرار دارد که مسیر رفت منطقه کنجانچم نیز اصلاح و بهسازی شده است.

وی در خصوص جزئیات احداث باقی مانده این بزرگراه گفت: قطعه اول ایلام-صالح آباد به طول 11 کیلومتر در دست اجراست که 5 کیلومتر از مسیر به بهره برداری رسیده و 6 کیلومتر در دست اقدام می باشد .

کاظمی تصریح کرد : مسیر تونل قبلی راه کربلا به طول 710 متر حفاری و کف برداری شده و در حال اجرای لاینینگ ( پوشش بتنی سقف و دیوارها) در حال انجام است.

مدیر کل راه شهرسازی ادامه داد : تونل کیلومتر 5 ایلام- مهران به طول 860 متر حفاری شده و پیمانکار در حال عملیات کف برداری این پروژه است با تکمیل عملیات آن شاهد تسهیل در عبور و مرور خواهیم بود.

کاظمی افزود : در مسیر ایلام به مهران 7پیمانکار در جبهه های مختلف با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال فعالیت هستند که پیش بینی می شود تا سال آینده محور ایلام به مهران به صورت کلی تکمیل شود.

مدیرکل راه شهرسازی ایلام اظهار کرد: مسیر مهران تا پایانه مرزی به طول 11 کیلومتر به صورت چهار خطه به بهره برداری رسیده است و هم اکنون عملیات شش خطه کردن مهران-پایانه مرزی را در دست اجرا است.

وی از طرح های ایمن سازی و کنترل ترافیک در این محور به احداث و تکمیل سه کنارگذر( جنوبی-غربی و جنوب غربی) شهر مهران اشاره کرد و افزود: تقاطع غیر همسطح سید حسن با پیشرفت فیزیکی 10درصد و تقاطع غیر همسطح سه راهی آذر با پیشرفت فیزیکی 20درصد در دست اجرا است ./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار