در اولین روز از دهه فجر صورت گرفت ؛
امروز یک شنبه در اولین روز از دهه فجر، ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد و نیازمند با کمک مقام معظم رهبری و ستاد دیه در ایلام آزاد شدند.
کد خبر: ۹۳۶۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷ 31 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  رییس کل دادگستری استان ایلام  در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای و الامقام انقلاب اسلامی سیاست دوره تحولی قوه قضاییه را کاهش جمعیت کیفری و پیشگیری از وقوع جرم معرفی کرد.

علی دهقانی افزود: پیرو تاکید رییس قوه قضاییه در خصوص پایش و غربالگری پرونده های قضایی زندانیان ۱۵۷ زندانی از زندان آزاد و با همت خیرین، ستاد دیه، بسیج حقوقدانان، انجمن حمایت، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از ابتدای سال تاکنون ۱۰۰ زندانی جرائم غیرعمد نیز به آغوش خانواده خود بازگشتند.

مدیرکل زندان های استان ایلام نیز تاکید کرد: به نیت دوازدهم بهمن ماه سالروز بازگشت امام راحل(ره) به میهن اسلامی، تعداد ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)، ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان از زندان آزاد شدند.

مجید احسانی اضافه کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) با اهداء مبلغ بیش از سه میلیارد ریال که به نوعی هدیه مقام معظم رهبری است، در این امر خداپسندانه نقش بسزایی داشت و ستاد دیه و انجمن حمایت نیز با مبلغی بیش از ۶۰۰ میلیون ریال در آزادی زندانیان سهیم بودند./م

بیشتر بخوانید :

45زندانی ایلامی در راستای طرح غربالگری پرونده‌های قضایی آزاد شدند

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار