سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام:
حجت‌الاسلام علی چراغی پور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی آیین نواخته شدن زنگ انقلاب روز یکشنبه ۱۲ بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در مناطق مختلف این استان برگزار می گردد.
کد خبر: ۹۳۶۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ 30 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام علی چراغی سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: زنگ انقلاب همزمان با لحظه تاریخی ورود امام راحل به میهن اسلامی در ساعت ۹:۳۳ دقیقه نواخته خواهد شد.

او ادامه داد: این آیین با حضور نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری و تعداد محدودی شرکت کننده با رعایت شیوه نامه  بهداشتی در دبیرستان دخترانه فرزانگان برگزار و در سایر شهرستان‌ها نیز تنها در یک نقطه برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام علی چراغی با ذکر این که آغازگر برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر رژه موتوری و خودرویی و استقبال نمادین از تمثال مبارک امام راحل است اضافه کرد: این آیین نیز ۱۲ بهمن ماه ساعت ۸:۳۰ دقیقه از محل فرودگاه شهدای ایلام به سمت محل نواختن زنگ انقلاب برگزار خواهد شد.

او با اشاره به برگزاری بیش از سه هزار برنامه در گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مناطق مختلف استان اظهار داشت: این آیین‌ها با شعار محوری انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام علی چراغی پور افزود: این برنامه‌ها در زمینه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و افتتاح طرح‌های مختلف عمرانی در مناطق مختلف شهری و روستایی این استان است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام بیان داشت: این برنامه‌ها با توجه به شیوع ویروس کرونا با اولویت فضای مجازی و با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌های مختلف گروهی اجرا خواهند شد.

او برگزاری آیین میهمانی لاله‌ها، برپایی نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی، هنری، مسابقات مختلف و جشنواره ها، افتتاح منازل مسکونی مددجویان، افتتاح طرح‌های اشتغالزایی، افتتاح مراکز مختلف فرهنگی و اقتصادی، تجلیل از پیشکسوتان دوران انقلاب اسلامی و راه اندازی پویش‌ها در فضای مجازی با هدف مشارکت هرچه بیشتر مردم در بزرگداشت آیین‌های دهه فجر را از دیگر برنامه‌های ایام الله چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان برشمرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام همچنین از برگزاری آیین تجلیل از پیشکسوتان مبارزات انقلابی استان در طول ایام الله دهه فجر امسال خبر داد./ح

 

بیشتر بخوانید

سخنران مراسم ۲۲ بهمن در ایلام تغییر کرد/ 110 هزار اقلام تبلیغی در سطح استان توزیع شده است

جشن های سالگرد پیروزی انقلاب از 15تا21 بهمن ماه برگزار نمی شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار