سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت : با توجه به هماهنگی های قبلی در خصوص حضور سردار محسن رضایی در ایلام برای سخنرانی در مراسم 22 بهمن ماه ،ولی بنا به دلایلی سفر ایشان استان لغو گردید.
کد خبر: ۷۱۲۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴ 07 February 2019

به گزارش تابناک ایلام؛  حجت‌الاسلام علی چراغی پور در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت : با اشاره به برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دکتر حمیدرضا حاجی بابایی، جایگزین سردار محسن رضایی در سخنران مراسم 22 بهمن سال جاری در مرکز استان ایلام خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه های اجرا شده به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان افزود: برگزاری همایش پیشکسوتان و شهدای انقلاب اسلامی ایلام در مسجد جامع این شهر، برگزاری مراسم سراسری مهمانی‌ها لاله‌ها در مزار شهدای صالح‌آباد با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان، توزیع 110 هزار اقلام تبلیغی ازجمله بروشور، پرچم و تراکت در سطح مراکز شهرستان‌ها از جمله برنامه‌های این ایام بوده است.

چراغی پور با اشاره به برنامه های 12 بهمن ماه در ایلام افزود:برنامه یوم‌الله 12 بهمن در مصلی امام خمینی (ره) و گروه سرود 600 نفری بچه های مساجد در این روز برگزار شد .

وی یادآور شد : زنگ انقلاب اسلامی در مدارس سراسر استان به‌طور همزمان در 13 بهمن نیز نواخته و همچنین نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله نظام اسلامی با همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان دایر شده است.

 سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام بیان داشت : همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برنامه‌های ویژه‌ای در سطح استان برگزار می‌شود،

وی ادامه داد: این برنامه‌ها از 17 تا 21 بهمن ایام شهادت فاطمه زهرا (س)اجرا خواهند شدو هماهنگی‌های لازم برای برگزاری برنامه‌های 22 بهمن با همکاری شهرداری ایلام و دیگر دستگاه‌ها در از روز 21 بهمن سال جاری نیز انجام گرفته شده است .

چراغی پور یادآور شد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته، رأس ساعت 21 شب مراسم تکبیر در سراسر استان پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و همچنین با همکاری ارتش جمهوری اسلامی در پارک تفریحی چغاسبز با نورافشانی آسمان ایلام، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم.

وی افزود: برای برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در نقاط مختلف این استان، تمهیدات لازم انجام‌شده است و این مراسم باشکوه در 35 نقطه از مناطق مختلف استان برگزار خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار