معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام؛
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام گفت: آسیب هایی که فعالان فرهنگی و اجتماعی می توانند در قالب انها طرح ارایه دهند را شامل پنج محور خانواده، اعتیاد، حاشیه نشینی، بیکاری و مفاسد اخلاقی اعلام‌ کرد.
کد خبر: ۹۳۵۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ 29 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام حشمت اله رستمی اظهار کرد: به تازگی طرحی در مرکز تدوین شده که در قالب آن از فعالان فرهنگی و اجتماعی برای ارایه طرح و اقدام فرهنگی در حوزه آسیب های اجتماعی دعوت شده است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام هدف از اجرای این طرح را ارتقاء انگیزشی فعالان برتر فرهنگی و اجتماعی و حمایت و هدایت طرح های پیشنهادی و اقدام کیفی فرهنگی در موضوع های دارای اولویت عرصه فرهنگ با رویکرد آسیب های اجتماعی اعلام‌ کرد.

وی  بیان کرد: طرح های دریافتی پس از پایش در کمیته ارزیابی استان به دبیرخانه این رویداد فرهنگی با عنوان طرح طواف در ستاد مرکزی ارزیابی و افراد منتخب اسفندماه سالجاری مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی آخرین مهلت ارسال آثار را ۱۶ بهمن ماه جاری عنوان کرد و گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم ارائه طرح می توانند به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان ها مراجعه یا با شماره ۰۹۱۸۹۴۱۹۱۰۱ تماس حاصل کنند./ع

بیشتر بخوانید:

مبارزه با آسیب های اجتماعی نیازمند تعامل دستگاه های اجرایی است

فعالیت ۱۴ مرکز ترک اعتیاد اقامتی میان مدت بهزیستی در استان/ علت جدایی ۲۸ درصد زوج ها اعتیاد شوهر است

بهزیستی متولی پیشگیری از خودکشی نیست/ اطلس خودکشی استانهای کشور تدوین می شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار