مدیرکل کمیته امداد استان ایلام:
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: در شرایطی که مشکلات اقتصادی فشار زیادی را بر دوش مردم وارد ساخته است، حمایت بیشتر از اقشار ضعیف و نیازمند باعث جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۱۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 24 October 2020

به گزارش تابناک ایلام، قنبر موسی نژاد ادامه داد: در شرایط فعلی چنانچه کمک به قشر محروم و نیازمند جامعه بیشتر نشود باید منتظر آسیب‌های بیشتر در جامعه باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: در راستای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی بین کمیته امداد و نیروی انتظامی تعامل بسیار خوبی وجود دارد و بین این دو دستگاه برای بیشتر شدن این تعاملات عزم جدی وجود دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام نیز در این دیدار گفت: کمیته امداد از دستگاه‌های پیشرو در زمینه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است و بین نیروی انتظامی و این نهاد تعامل بسیار خوبی وجود دارد.

سردار نورعلی یاری تصریح کرد: خدمات متنوع کمیته امداد به نیازمندان در زمینه‌های حمایتی، فرهنگی و اجتماعی باعث کاستن از مشکلات نیازمندان و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی شده است.

در این دیدار از طرف کمیته امداد استان ایلام از فرماندهی نیروی انتظامی استان به خاطر همکاری و تعامل خوب با این نهاد و کمک به مددجویان و نیازمندان تجلیل شد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار