باعضویت درصندوق بیمه عشایروروستاییان
رئیس اداره تعاون روستایی دره شهر گفت: این بیمه بر اساس درآمد خانوار های روستایی تعریف شده است و پرداخت به صورت سالانه و یکجا می باشد،
کد خبر: ۹۳۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶ 13 September 2015

مالک داراب زاد رئیس تعاون روستایی  دره شهر گفت: بیش از 700 خانوار این شهرستان در عضویت صندوق بیمه عشایر و روستایی هستند.

وی اظهار کرد: دو  شرکت تعاون روستایی  ام البنین در مرکز شهرستان و همگام ماژین در بخش ماژین کار ثبت نام عشایر و روستاییان را دراین صندوق انجام می دهند.

داراب زاد با بیان اینکه امروزه استقبال از این نوع بیمه در حال افزایش است، افزود: این پوشش بیمه ای که در نوع خود بهترین پوشش حمایتی از خانوار روستایی می باشد در حال نهادینه شدن در سطح شهرستان است.

وی تصریح کرد: با توجه به  خطرات تهدید کننده زندگی حین کار کشاورزی مانند سکته، بهتر است هر روستایی و عشایری که هیچ گونه پوشش بیمه ای بازنشستگی ندارد با عضویت در این صندوق آتیه خود و خانواده را تضمین کند.

داراب زاد با بیان اینکه این بیمه بر اساس درآمد خانوار های روستایی تعریف شده است افزود: پرداخت این بیمه به صورت سالانه و یکجا می باشد که  دولت  نسبت به سایر بیمه ها بیشترین سهم را پرداخت می کند.

رئیس تعاون روستایی دره شهر خاطر نشان کرد: دولت با برداشتن سقف سنی و دادن مستمری از کارافتادگی حین کار برای بیمه شدگان تحقق بخش عدالت اجتماعی به معنی واقعی کلمه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار