مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت : با اجرای عملیات هایی به شیوه خط گرم بر روی شبکه های فشار متوسط از اعمال 490 مگاوات ساعت خاموشی جلوگیری شد.
کد خبر: ۹۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۲ 13 September 2015

به گزارش تابناک یزد،محمدرضا صحتی در این خصوص افزود : در سال گذشته و پنج ماهه اول سال جاری 1800 عملیات مختلف به شیوه خط گرم بر روی شبکه های فشار متوسط اجرا شده است .

وی صنعتی بودن استان و بروز طوفان و گرد و خاک های مستمر در طول سال را یادآور شد و اظهار کرد : برنامه ریزی برای شستشوی 900 کیلومتر شبکه فشار متوسط نیز در پیشگیری از خاموشی های ناخواسته موثر واقع شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد خاطرنشان کرد : از چهار سال گذشته تاکنون 1965 کیلومتر شبکه های هوایی مسی را به کابل خودنگهدار تبدیل کرده ایم که این میزان با هزینه ای بالغ بر 280 میلیارد ریال انجام شده و 1379کیلومتر شبکه باقیمانده با هزینه ای بالغ بر 240 میلیارد ریال در دست اجرا است.
صحتی ادامه داد : رویکرد صنعت برق برای دسترسی سریع به عیوب و رفع آن به دلیل اهمیت کاهش نرخ خاموشی و افزایش رضایت مردم است از این رو قابلیت قطع از راه دور 50 کلید فشار متوسط و نصب 80 آشکارساز خطا ، بخشی از اقداماتی است که در حوزه افتتاح دیسپاچینگ نوین و اتوماسیون تجهیزات شبکه توزیع عملیاتی شده است.
هم اکنون 587 هزار مشترک داریم که 476 هزار مشترک آن یعنی 80درصد مشترکین ما خانگی هستند.
طول شبکه‎های توزیع برق استان شامل 9 هزار و 755 کیلومتر شبکه فشار متوسط و هفت هزار و 446 کیلومتر شبکه فشار ضعیف است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار