رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام:
سرهنگ همتی زاده از طرح تشدید برخورد با خودرو‌های سنگین حامل بار اضافه (اضافه تناژ) در جاده‌های استان ایلام از امروز و به مدت یک هفته خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ 24 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام اظهار داشت: متاسفانه تعدادی از خودرو‌های باری بدون توجه به ظرفیت مجاز تعیین شده در کارت وسیله نقلیه، اقدام به حمل بار‌های اضافی خارج از ظرفیت می‌کنند که این امر بر خلاف مقررات و ضوابط حمل بار در راه‌ها است.

او ادامه داد: حمل بار‌های اضافی بر ظرفیت وسیله نقلیه علاوه بر خطرات ناشی از بروز حوادث و سوانح جاده‌ای، تهدیدی برای خودرو‌های عبوری محسوب شده و موجب فرسودگی وسیله نقلیه و تخریب زیرساخت راه‌ها می‌شود.

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام، گفت: به موجب جلوگیری از تخریب راه‌ها، جاده‌ها و ارتقای ضریب ایمنی وسیله نقلیه در جهت پیشگیری از تصادفات احتمالی، با رانندگان متخلف از این امر برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

او عنوان کرد: به کلیه ماموران گشت پلیس راه استان ابلاغ شده که به جهت جلوگیری از ایجاد حادثه و همچنین ارتقای ایمنی تردد در جاده‌ها، با خودرو‌های حامل بار اضافه برابر مقررات برخورد کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

سرعت غیر مجاز ، عامل اصلی در آسیب های جاده ای

رانندگی در شرایط برف و باران با روزهای عادی متفاوت است/ رانندگان مراقب باشند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار