فرمانده انتظامی ایلام گفت: اعضای باند سه نفره قاچاق سلاح غیرمجاز با ۹۰ قبضه در ایلام دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۳۱۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳ 11 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر اظهار داشت: خرید و فروش هرگونه سلاح چه در فضای مجازی و چه حضوری طبق قانون ممنوع است و پلیس برابر وظیفه که قانون گذار برای آن تعیین کرده قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی یادآور شد: ماموران انتظامی استان با اشرافیت اطلاعاتی باند سه نفره‌ای را که در امر تهیه و توزیع سلاح و مهمات غیرمجاز در ایلام فعالیت داشتند، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات پلیس استان در راستای مقابله با تهیه و توزیع سلاح غیرمجاز اشاره کرد و گفت: برای برخورد با این پدیده در سطح جامعه، پلیس استان با تلاش جهادی و شبانه روزی خود موفق شد در دیماه امسال ۹۰ قبضه سلاح را کشف کند.

سرهنگ القاصی مهر با بیان اینکه طی این مدت بیش از ۲ هزار قلم مهمات نیز کشف و ضبط شده است، افزود: برای اجرای طرح‌های مبارزه با سلاح و مهمات غیرمجاز، ۸۹ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی و در راستای مطالبه مردمی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با اشاره به اینکه رضایت مندی مردم از اولویت های اصلی پلیس است، یادآور شد: ما خادم مردم هستیم و به این خدمت گذاری مردم افتخار می کنیم ، لذا نیروی انتظامی برای برقراری امنیت پایدار نیز نیازمند حمایت و پشتیبانی شهروندان است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه یکی از ابزارهای مخل نظم و امنیت اجتماعی ، قاچاق سلاح و مهمات است، تاکید کرد: امنیت و آرامش مردم استان خط قرمز پلیس بوده و نیروی انتظامی با کسانی که از این خط قرمز عبور کنند، برابر قانون و در راستای مطالبه به حق مردم قاطعانه برخورد خواهد کرد.

سرهنگ القاصی مهر با بیان به اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم مبارزه با مخلان نظم و امنیت قرار دارد، اضافه کرد: موضوع قاچاق سلاح ومهمات یک معضل اجتماعی است و پلیس اجازه نمی دهد افراد فرصت طلب، سودجو و قانون گریز آرامش روانی جامعه را خدشه دار کنند.

وی ادامه داد: پلیس با عاملان خرید و فروش سلاح و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز برخورد جدی خواهد داشت و در این امر مصمم است تا محیط را برای متخلفان ناامن و برای آحاد مردم امن کند.

فرمانده انتظامی ایلام قدردانی از همراهی و مشارکت خوب مردم با پلیس و همچنین از تلاش دستگاه قضایی نیز در راستای پشتیبانی از ماموریت‌های انتظامی استان تقدیر کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار