رییس اداره ثبت احوال دهلران خبر داد ؛
رییس اداره ثبت احوال شهرستان دهلران گفت : ۳۵ هزار و ۴۵۳ فقره کارت هوشمند ملی معادل ۸۵ درصد جمعیت نیز برای افراد واجد شرایط در دهلران صادر شده است.
کد خبر: ۹۲۶۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰ 23 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسین میرزایی در گفتگو با خبرنگار ما گفت : ۲۶ هزار و ۶۲۲ فقره شناسنامه مکانیزه تاکنون در شهر دهلران صادر شده که شامل ۶۵ درصد جمعیت این شهر می شود.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۰۶ نفر در شهر دهلران متولد شده اند که این میزان ولادت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از کاهش ۳،۶ دهم درصد برخوردار است.

میرزایی تصریح کرد : از ابتدای سال تاکنون ۱۸۱ مورد فوتی در شهرستان ثبت شده است که تعداد فوتی های نسبت به دوره مشابه سال قبل با رشد ۸،۲ دهم درصدی را نشان می دهد.

رییس اداره ثبت احوال شهرستان دهلران گفت :در سال جاری تاکنون363 فقره ازدواج ثبت شده است که ۷،۳ درصد تعداد ازدواج های ثبت شدهنسبط به سال گذشته افزایش یافته است.

شهرستان دهلران در ۲۲۸ کیلومتری جنوب ایلام قرار گرفته است که بر اساس آخرین سرشماری سال ۹۵ ، ۶۵ هزار و ۶۳۰ نفر جمعیت دارد که ۳۴ هزار و ۶۸ نفر از این تعداد مرد و ۳۱ هزار و ۵۶۲ نفر زن هستند که از این میزان 41 هزار و ۱۸۳ نفر از مردم دهلران در مناطق شهری و ۲۴ هزار و ۳۹۶ نفر نیز در روستاهای این شهرستان زندگی می کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار