رییس انجمن طراحان و گرافیک کرمانشاه با اشاره به برگزاری جشنواره‌های هنرهای مفهومی، تجسمی کرمانشاه در سال‌های ۹۷ و ۹۸ ابراز امیدواری کرد با هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی استان این جشنواره سال آینده در سطح منطقه‌ای برگزار شود.
کد خبر: ۹۲۶۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳ 23 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«روزبه امیریان» روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری سومین جشنواره هنرهای مفهومی، تجسمی که با حضور «بهرام فاضلی زاد» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در سرسرای این اداره اداره کل برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: هنرهای مفهومی یا مدرن از روش‌های مختلف و محیط پیرامون تنها برای بیان مفهوم یک موضوع استفاده می کنند.

او هنرهای مفهومی، تجسمی استان کرمانشاه را شامل رشته مجسمه سازی، تصویر، عکاسی، نقاشی، طراحی و گرافیک، خوشنویسی و نگارگری دانست.

امیریان، کرمانشاه را دومین استان بعد از تهران در کشور دانست که جشنواره هنری های مفهومی، تجسمی برگزار می کند و جایگاه هنرمندان کرمانشاه را در سطح ملی برجسته عنوان کرد.

وی بابیان اینکه اولین جشنواره هنرهای مفهومی، تجسمی استان با حمایت معاونت اجتماعی استانداری و دومین جشواره با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح برگزار شد، ابراز امیدواری کرد: با هم افزایی همه دستگاه های فرهنگی سومین جشنواره هنرهای مفهومی، تجسمی در سطح پنج استان غرب کشور برگزار شود.

انجمن طراحان و گرفیک کرمانشاه با ۱۴ سال سابقه ۲۰۰ عضو است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار