مراسم سردار سلیمانی با شکوه و با رعایت پروتکل‌ بهداشتی انجام گیرد ، البته تهیه و توزیع بسته حمایتی ، نذر خون و .... هم پیشنهاد خوبی است .
کد خبر: ۹۲۶۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷ 22 December 2020

نادعلیزاده امام جمعهامام جمعه جویبار اظهار داشت : آنچه سردارشهید سلیمانی را بزرگ کرد، اخلاص بود .

 آیت ا... نادعلیزاده امام جمعه شهرستان جویبار در جلسه ستاد بزرگداشت شهدای مدافع حرم شمال کشور با محوریت سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی بیان داشت :
ایام فاطمیه ، سالروز بزرگداشت سردارشهید سلیمانی ، چهلم دانشمند هسته‌ای شهید فخری زاده و همچنین دهه بصیرت در پیش است که انتظار می رود فضاسازی شهری به درستی انجام گیرد .

⚡️وی افزود :

هشتم این ماه ایام فاطمیه اول می باشد که کارهایی باید انجام بگیرد اما انتظار داریم فاطمیه تحت شعاع قرار نگیرد ، سردار شهید سلیمانی ، شهید فخری زاده همچنین نهم دی همه اینها فدای صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) شدند

ایشان تصریح کرد : مراسم سردار سلیمانی با شکوه و با رعایت پروتکل‌ بهداشتی انجام گیرد ، البته تهیه و توزیع بسته حمایتی ، نذر خون و .... هم پیشنهاد خوبی است .

امام جمعه جویبار به برگزاری سالگرد شهدای مدافع حرم با محوریت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره و ضمن گلایه از مسئولین استانی اظهار داشت :

متاسفانه در استان مراسم و مجالس همسو نیست ولی ما در انجام مراسم به فرموده مقام معظم رهبری تابع ستاد ملی کرونا بوده و هر تصمیمی که ستاد کرونا گرفت ما اطاعت می کنیم و عمل نکردن به آن را هم خلاف شرع می دانیم .

نادعلیزاده امام جمعه در وصف سردار سلیمانی گفت : آنچه سردار سلیمانی را بزرگ کرد اخلاص این شهید بود و هیچ کس در اخلاص او شبهه ندارد انشاا... سردار سلیمانی شفیع همه ما باشد و ما هر کاری برای ایشان انجام بدهیم ، کم گذاشتیم. /ذبیحی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار