رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه محقق اردبیلی افزایش می‌یابد که در این راستا امسال برنامه‌ریزی مناسبی برای گسترش برنامه‌های فرهنگی انجام‌ شده است.
کد خبر: ۹۲۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱ 10 September 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، گودرز صادقی در همایش روسای دانشگاه‌های استان اردبیل با معاون وزارت علوم در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: علی‌رغم کمبود اعتبارات دانشگاه محقق اردبیلی، این دانشگاه در توسعه برنامه‌های فرهنگی و علمی اقدامات بسیار اساسی انجام داده است و امیدواریم با حمایت مسئولان استان شاهد توسعه و گسترش برنامه‌های فرهنگی و علمی در دانشگاه‌های استان باشیم.

وی با بیان اینکه تجهیز خوابگاه‌ها و مراکز علمی دانشگاه محقق اردبیل نیازمند اعتبارات ویژه و حمایت‌های همه‌ جانبه مسئولان استان است، گفت: امیدواریم با اهتمام ویژه دولت شاهد تجهیز مراکز علمی و خوابگاه‌های دانشگاهی باشیم تا نگرانی دانشجویان در این زمینه برطرف شود.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اینکه دانشجویان محقق اردبیلی برای اینکه بتوانند در مسابقات و رقابت‌های علمی افتخار کسب کنند، نیازمند امکانات و تجهیزات ویژه علمی و آموزشی هستند که ما با تمام توان برای تجهیز دانشگاه محقق اردبیلی تلاش می‌کنیم.

صادقی تصریح کرد: دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاهی مبتنی بر اخلاق‌مداری و ارزش‌های اسلامی است و در کنار گسترش برنامه‌های علمی و پژوهشی در راستای توسعه برنامه‌های فرهنگی نیز گام اساسی برداشته است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار