اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 23 آذر توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۲۳۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱ 13 December 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 23 آذر  ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 23  آذر بشرح زیر است:


کشف 15 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی نکا

فرمانده انتظامي شهرستان نکا از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 15 فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "قاسم عزیزی" در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 10سارق اماکن خصوصی در این شهرستان شدند .

سرهنگ عزیزی، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده در مجموع به 15 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان نکا ضمن قدردانی از مشارکت و همکاري خوب مردمي با پليس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اعلام دارند.


----------------------------------------------------


کشف 7 فقره سرقت اماکن خصوصی در بابلسر

فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر از دستگیری 3 سارق اماکن خصوصی با 7 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسین زارع" در تشریح این خبر، گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت از اماكن خصوصي در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامي این فرماندهی، قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: ماموران با بررسي های اطلاعاتی موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.

وی، خاطر نشان كرد: پس از هماهنگی های قضائی متهمان در عملیاتی پلیسی دستگیر و در مجموع به 7 فقره سرقت اماكن خصوصي اعتراف كردند .

سرهنگ زارع با بيان اين كه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: ضمن توجه به هشدار هاي پلیس برای پیشگیری از سرقت، موارد مشكوك را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.


----------------------------------------------------


کشف 2 تن چوب جنگلي قاچاق در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، از کشف 2 تن چوب جنگلي قاچاق از یک قاچاقچی محصولات جنگلی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ محمدصادق شاه نظری با اعلام اين خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، افزود: ماموران پاسگاه انتظامی بلده با بررسی های همه جانبه و تحقیقات پلیسی متهم را در حین حمل چوب با یک خودروی نیسان در یکی از محورهای روستایی این شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

وی خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودروی متهم 2 تن چوب جنگلی قاچاق که از جنگ های این شهرستان برداشت شده بود کشف شد .

سرهنگ شاه نظری، ارزش چوب های قاچاق کشف شده را بالغ بر 100 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.


----------------------------------------------------


دستگیری 2 عامل افیونی در رامسر

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر و کشف 2 و نیم کیلو مواد مخدر در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی قیصری در تشریح این خبر، گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه وتوزیع مواد مخدر موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، تصریح کرد: ماموران با بررسی های همه جانبه، متهمان را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ قیصری، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، در بازرسی از منزل این 2 عامل افیونی در مجموع 2 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین کشف شد .

وی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند، با بیان این که خانواده مهم‌ترين و اساسي‌ترين نقش را در پيشگيري از اعتياد جوانان به مواد مخدر ايفا مي‌كند، از شهروندان خواست: بمحض دریافت هرگونه خبری مبنی برقاچاق موادمخدر و سایر مسائل امنیتی مراتب راسریعاً با شماره 11

masoud pashna, [۱۳.۱۲.۲۰ ۱۵:۴۴]
0 به پلیس اطلاع دهند.


----------------------------------------------------


کشف 2 تن چوب جنگلي قاچاق در سوادکوه

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از کشف 2 تن چوب آلات جنگلي قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبدالله اکبری" با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران این فرماندهی در مسیر حوزه استحفاظي به 2 خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه ، تصریح کرد: ماموران خودروهای مورد نظر را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند .

وی، خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از خودروی متهمان در مجموع 2 تن چوب جنگلی قاچاق که آن را به صورت غير قانوني از جنگ های این شهرستان برداشت کرده بودند کشف کردند.

سرهنگ اکبری، همچنین اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در پايان با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.


----------------------------------------------------


کشف 3 هزار عدد قرص‌ غيرمجاز‌ در بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف 3 هزار عدد قرص غیرمجاز و یک کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" در گفت ‌‌و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام اين خبر گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی ، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مقابله با عاملان افیونی در سطح شهرستان بهشهر اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 9 عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و همچنین 10 معتاد متجاهر در این شهرستان شدند.

عنایتی گنجی تصریح کرد: در بازرسي های به عمل آمده از مخفیگاه این افراد در مجموع 2 هزار و 870 عدد قرص غيرمجاز و یک کیلوگرم انواع مواد مخدر كشف شد.

وی با بیان این که متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: در برقراری نظم و امنیت پایدار با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.


----------------------------------------------------


کشف 18 فقره سرقت در رامسر

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از دستگیری 5 سارق منزل و ساختمان های نیمه کاره با 18 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی قیصری" با اعلام این خبر، گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت از منازل و ساختمان های نیمه کاره در سطح شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه، ماموران پلیس آگاهی و کلانتری 12 این شهرستان موفق به شناسایی 5 سارق حرفه ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ قیصری، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

قیصری از کشف 20 میلیارد ریالی اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: متهمان در بازجویی های به عمل آمده در مجموع به 18 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

وی از تحویل اموال سرقتی به مالباختگان در ادامه رسیدگی به پرونده متهمان خبر داد و گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی رامسر در خاتمه با اشاره به این که رعایت مسائل امنیتی، هشدارهای انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می روند، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.


----------------------------------------------------


دستگیری 3 سارق اماکن عمومی و خصوصی در میاندورود

فرمانده انتظامي شهرستان "میاندورود" از شناسایی 3 سارق اماکن عمومی و خصوصی با 13 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ " علی داداش تبار " در تشريح جزئيات اين خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک باند سرقت اماکن عمومی و خصوصی در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، متهمان که با تشکیل باندی 3 نفره اقدام به سرقت اموال عمومی و خصوصی در این شهرستان می کردند، در عملیاتی ضربتی توسط ماموران دستگیر شدند.

سرهنگ داداش تبار در ادامه، اظهار داشت: در بازرسی از محل نگهداری کالا توسط متهمان، تعداد زيادي دستگاه برش، انواع کابل فشار قوي، مقادير زيادي دستگاه سم پاش، دستگاه دينام، اموال و لوازم آشپزخانه، فنس و گاردريل هاي حاشيه جاده و ادوات کشاورزی کشف شد .

وی با بیان این که متهمان در بازجویی به عمل آمده به 13 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و اموال کشف شده نیز تحویل مالباختگان شد.


----------------------------------------------------


دستگیری 2 سارق اماکن خصوصی در گلوگاه

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری2 سارق حرفه ای اماکن خصوصی با 15فقره سرقت، در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ" اسماعیل حسن زاده" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان گلوگاه، موضوع در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداراه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی 2سارق اماکن خصوصی در این شهرستان شدند.

سرهنگ حسن زاده، از دستگیری متهمان که دارای سابقه سرقت در این شهرستان و شهرستان های همجوار بودند در عملیاتی غافلگیرانه خبر داد و خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متمهان مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف شد.

وی همچنین اظهار داشت: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 15 فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان گلوگاه اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

جانشین انتظامی گلوگاه در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، در صورت مشاهده هرگونه مسائل امنیتی و انتظامی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار