معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: این استان در ضریب مکانیزاسیون ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی جزو استان‌های برتر کشور است.
کد خبر: ۹۲۳۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴ 12 December 2020

احمد شهریار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت: هم‌اکنون ۲۴ هزار دستگاه خود کششی تراکتور و کمباین در عرصه‌های تولید استان در حال فعالیت هستند.

وی آخرین مهلت برای دریافت پلاک و اسناد مالکیت تراکتور و کمباین را تا پایان بهمن ماه سال جاری ذکر کرد و گفت: از سال آینده ارائه هرگونه خدمات و سوخت به تراکتور و کمباین‌های فاقد شماره با محدودیت روبرو خواهد شد.

او از مالکان تراکتور و کمباین که تاکنون برای شماره‌گذاری تراکتور و کمباین اقدام نکرده‌اند ، خواست در اسرع وقت جهت تشکیل یا تکمیل پرونده شماره‌گذاری به مراکز جهاد کشاورزی، مدیریت جهاد کشاورزی و یا دفاتر سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان محل سکونت مراجعه کنند.

وی ادامه داد: شماره‌گذاری ماشین‌آلات کشاورزی یکی از ضروریات خدمت‌رسانی مطلوب در عرصه مکانیزاسیون محسوب می‌شود و به این طریق می‌توان برای سوخت‌رسانی به ماشین‌آلات کشاورزی برنامه‌ریزی کرد.

وی افزود: حتی ماشین‌آلات کششی که عمر بالای ۲۵ سال نیز دارند، باید شماره‌گذاری شوند در غیر این‌صورت سوخت موردنیاز را دریافت نخواهند کرد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار