یدالله شکری در گفتگو با تابناک:
فرماندار ثلاث باباجانی از همراهی قابل قبول مردم با پروتکل های بهداشتی در این شهرستان خبر داد و گفت: تدوام همکاری مردم با پروتکل های بهداشتی منجر به بهبود یافتن وضعیت شهرستان ثلاث از جهت شیوع کرونا ویروس شده است.
کد خبر: ۹۲۳۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱ 12 December 2020

یدالله شکری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان با همکاری همه ی دستگاه های اداری اجرا شده است.

وی افزود: امروز با توجه به نامه دکتر مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شهرستان، ثلاث باباجانی تنها شهرستان با وضعیت سفید معرفی شده است.

فرماندار ثلاث باباجانی این وضعیت را نتیجه تلاش مردم شهرستان، مسئولین، ادارات و بزرگان منطقه دانست که کمک و حمایت فروانی در این راستا داشتند.

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی یادآور شد: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان به نحو احسن اجرا شد، امروز دربیمارستان هیچ بستری کرونایی نداشتیم و از این نظر در وضعیت قابل قبولی قرار قرار داریم.

شکری تاکید کرد: اگر همیاری مردم نبود هرگز به چنین وضعیتی دست پیدا نمی‌کردیم لازم است همچنان این روند را ادامه دهیم. از اوایل شیوع کرونا تا کنون فقط به مدت دو هفته در وضعیت قرمز قرار داشتیم و مابقی در وضعیت نارنجی،زرد یا سفید بوده ایم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار