استاندار ایلام در گفتگو با تابناک خبر داد ؛
استاندار ایلام اظهار داشت : اعمال محدودیت های اعمال شده در هفته های گذشته سبب شد که آمار مبتلایان به کرونا در استان کاهش چشمگیری داشته باشد به طوری که تعداد بستری روزانه استان 270به 20نفر رسیده است.
کد خبر: ۹۲۳۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 12 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت : محدودیت ها و ممنوعیت های ایجاد شده وغربالگری محله به محله در استان بسیار مثبت بوده است

وی اظهار داشت : چهار شهرستان دهلران ، هلیلان ،بدره وسیروان زد و 7شهرستان دیگر استان نارنجی هستند.

استاندار ایلام افزود : خوشبختانه استان ایلام از حالت قرمز وسیاه خارج شده است وتعداد بستری ها از 470نفر به 106نفر رسیده است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام افزود : مشکلات سی تی اسکن دهلران ناشی از گوگرد آبگرم این شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه سی تی اسکن موجود دهلران یکی از به روز ترین دستگاه در کشور است بیان داشت : به خاطر مشکلات آبگرم دهلران چندین بار قطعات آن تعمیر شده است وبا رایزنی که با وزرات بهداشت درمان صورت گرفته قرار شده یک دستگاه سی تی اسکن جدید و اکسیژن ساز به این شهرستان اختصاص پیدا کند.

استاندار ایلام گفت : یکی از موضوعات که باید مد نظر مسئولان قرار بگیرد جابجایی مکان جدید برای سی تی اسکن در خارج از مکان قبلی است تا مجدد با مشکل مواجه نشود.

سلیمانی دشتکی بیان داشت : امیدواریم که وعده جان بابایی معاون وزیر بهداشت در خصوص اختصاص سی تی اسکن دهلران عملیاتی شود تا مشکل مردم مرتفع شود ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار