فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری یک قاچاقچی در عملیات ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و کشف ۵۰ کیلو و ۷۸۰ گرم شیشه در اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱ 08 December 2020

سردار هوشنگ حسینی روز سه‌شنبه اظهارداشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان موادمخدر و سوداگران مرگ و پیشگیری از آسیب‌های بلای خانمانسور اعتیاد، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر اردبیل موفق شدند در عملیاتی مقتدرانه ۵۰ کیلو و ۷۸۰ گرم شیشه را کشف کنند.

وی با اشاره به اینکه در رابطه با کشفیات به دست آمده یک سوداگر مرگ دستگیر و یک دستگاه سواری ال ۹۰ مورد استفاده او توقیف شد، افزود: این قاچاقچی با تهیه محموله بزرگ شیشه از مرکز کشور، قصد انتقال آن به اردبیل را داشت که ناکام و در محور سرچم زمین‌گیر شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل از تلاش جهادی، همت مسوولانه و پشتکار متعهدانه پلیس در مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر و اعتیاد خبر داد و گفت: مشارکت مردم در این رابطه، توفیقات ناجا را تضمین می‌کند.

سردار حسینی همچنین با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی بیان کرد: پلیس به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی در رابطه با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان موادمخدر است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار