معاون فرماندار تویسرکان گفت: توسعه گردشگری و بهره وری حداکثری از این مزیت با رشد فرهنگی و اعتلای اخلاقی جامعه رابطه مستقیم دارد.
کد خبر: ۹۲۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵ 13 September 2015
معاون فرماندار تویسرکان گفت: توسعه گردشگری و بهره وری حداکثری از این مزیت با رشد فرهنگی و اعتلای اخلاقی جامعه رابطه مستقیم دارد.

به گزارش ایرنا؛ یحیی خورشید خانی  در کارگروه فرهنگی و اجتماعی تویسرکان افزود: دامنه اثر گذاری فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی بسیار وسیع است و مقوله هایی مانند حوزه گردشگری و گسترش زیر ساختهای آن را نیز در بر می گیرد.

وی بیان کرد: هر چقدر سطح اندیشه و رفتار اجتماعی و نوع فرهنگ عمومی رشد مثبت پیدا کند شاهد افزایش بهره وری در این بخش و جذب بیشتر گردشگران خواهیم بود.

به گفته خورشید خانی معرفی ظرفیتهای شهرستان تویسرکان در حوزه های مختلف به منظور جذب بیش از پیش گردشگران داخلی و خارجی یکی از شاخصه های مهم و اثر گذار فرهنگی و اجتماعی در این شهرستان محسوب می شود که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین داشته های یک جامعه برای حرکت در مسیر توسعه پایدار، نیروهای انسانی به عنوان سرمایه های اجتماعی به شمار می روند و گردشگران نیز در این میان یکی از مزیت های اجتماعی و فرهنگی در راستای افزایش توسعه محسوب می شوند.

معاون فرماندار تویسرکان متذکر شد: معضلات فرهنگی و اجتماعی در شهرستان تویسرکان در حد کمی قرار دارند اما برای رسیدن به نقطه مطلوب در این بخش به فعالیت های بیشتری نیاز است.

دادستان تویسرکان نیز در این نشست گفت: توجه ویژه به حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی باید به عنوان یک وظیفه شرعی و قانونی مد نظر دستگاههای مختلف اجرایی و به ویژه دستگاه های متولی امور فرهنگی قرار گیرد.

طرهانی افزود: اکنون برای حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی نیازمند یک جهاد اجتماعی و اهتمام فراگیر هستیم.

وی در دستور کار قرار دادن فعالیت های اثر بخش در حوزه مبارزه با مواد مخدر را از اولویت های حوزه فرهنگ و جامعه دانست و اضافه کرد: گستردگی جرائم مرتبط با مواد مخدر در شان نظام، استان و شهرستان نیست و حل آن علاوه بر برخوردهای قانونی و قاطعانه به فعالیتهای کارشناسانه و پردامنه فرهنگی نیاز دارد.

تویسرکان یکی از شهرستانهای استان همدان واقع در 90 کیلومتری شهر همدان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار