فرماندارآبدانان ؛
فرماندار شهرستان آبدانان گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در طرح ملی سلامت محور شهید قاسم سلیمانی 37تیم در شهرستان آبدانان طرح شهید سلیمانی را اجرا می کنند.
کد خبر: ۹۲۰۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 02 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ سیروس مراد حاصلی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی موسوم به غربالگری محله به محله کرونا، با محوریت مردم، هیات امنای مساجد و پایگاه های مقاومت محلات و با مشارکت سپاه و بسیج، دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، فرماندار و دستگاه های مرتبط در سطح شهرستان اجرا می شود.

وی افزود: کمیته های پنج گانه آموزش همگانی، حمایت و قرنطینه خانگی، رهگیری و مراقبت، نظارت و پایش و عملیاتی محله تشکیل شده است که در اجرای طرح بهداشت و درمان ، سپاه و هلال احمر با هم همکاری دارند.

فرماندارشهرستان آبدانان گفت : برای اجرای هرچه بهتر این طرح همه اعضای و دستگاه ها باید با احساس مسوولیت پای کار باشند و اهداف مورد نظر را پیگیری کنند.

فرمانده قرارگاه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان آبدانان افزود: یکی از اقدامات مهم این طرح این است مراقبین سلامت به در منازل مراجعه و بسته بهداشتی و اطلاع‌رسانی پیشگیری از کرونا به خانوارها ارائه می‌کنند؛ اگر در خانواده‌ای فردی مبتلا به کرونا بود یا مشکلی وجود داشت اسامی این خانواده‌ها را یادداشت می‌کنند و برای اعزام پزشک یا پرستار اقدام می‌شود.

مراد حاصلی اظهار داشت : انتظا است که مردم شهرستان برای اجرای هرچه بهتر این طرح همکاری لازم با عوامل با اجرای این طرح ملی داشته باشند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار