معاون توسعه مدیریت منابع استاندار ایلام گفت: طرح شهید سلیمانی موسوم به غربالگری محله به محله کرونا، با محوریت مردم، هیات امنای مساجد و پایگاه های مقاومت محلات و با مشارکت سپاه و بسیج، دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، استانداری و دستگاه های مرتبط اجرا می شود.
کد خبر: ۹۲۰۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷ 03 December 2020

به گزارش تابناک ایلام، معروف بسطامی یادآور شد: مردم در واقع باید محور این طرح باشند تا اهداف اجرای طرح که بیماریابی و قرنطینه هدفمند و هوشمند است به درستی انجام بگیرد.

وی افزود: این طرح جایگزین سایر طرح های گذشته شده است و کنترل جمعیت مبتلایان، ساماندهی و درمان آنها از اولویت های طرح به شمار می رود.

بسطامی یادآور شد: در طرح شهید سلیمانی دستگاه های مختلف پای کار آمده اند ولی همکاری مردم و حضور بسیج در دل مردم و مشارکت هیات امنای مساجد از بخش های اصلی و اساسی طرح است.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام نیز گفت: طرح سلامت محور شهید قاسم سلیمانی که طرح مدیریت هوشمند کرونا با مشارکت مردم، بسیج و مسوولان است در مناطق مختلف استان از امروز آغاز به کار کرد.

سرهنگ قدرت اله کریمیان افزود: استان ایلام به ۱۵ منطقه و ۶۵ بلوک تقسیم شده است و هر بلوک یک کمیته عملیاتی برای مدیریت طرح دارد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار