مدیر عامل شرکت پرهون دژ غرب گفت: استفاده از محصولات و تولیدات در طرح ها و پروژه های استان موجب می شود که علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار، از خروج سرمایه از استان جلوگیری شود و شاهد رونق تولید این واحد تولیدی در سال جهش تولید باشیم.
کد خبر: ۹۱۶۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 15 November 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ روح اله ربیعی اظهار داشت: این شرکت تنها شرکتی است که گواهی نامه تولید نیوجرسی از دفتر تحقیقات وزارت راه و شهرسازی را دارد و کنترل کیفی محصولات تولیدی این شرکت همواره مورد ارزیابی کارشناسان قرار می گیرد.

وی افزود: احداث این واحد تولیدی از سال ۸۸ با سرمایه گذاری ۸۰ میلیارد ریال و با فراهم کردن زیرساخت های لازم و اخذ مجوزهای مورد نیاز آغاز شده و فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات بتنی آغاز کرده است.

ربیعی با بیان اینکه خط تولید نیوجرسی در این واحد تولیدی فعال است، گفت: این واحد تولیدی برای ۱۵نفر شغل ایجاد کرده و در صورت حمایت مسوولان ظرفیت اشتغال ۲۰ نفر را دارد.

خط تولید نیوجرسی در واحد تولیدی  پرهون دژ غرب فعال است

مسئول کنترل کیفی این شرکت نیز  با بیان اینکه در حال حاضر خط تولید نیوجرسی در این واحد تولیدی فعال است، افزود: برخی از قالب های مورد نیاز این شرکت در راستای جلوگیری از خروج سرمایه از استان و در راستای کارآفرینی با همت کارکنان جوان این شرکت در داخل استان ساخته می شود و تلاش می شود که در ساخت محصولات بتنی استانداردهای مورد نیاز الزامی رعایت و در روند تولید محصولات به کار برده شود.

آبخیز تصریح کرد: در تولید محصولات بنا را بر تولید محصول کیفی و استاندارد گذاشته ایم و تا کنون نیز خوشبختانه محصولات تولیدی این شرکت مورد استقبال دستگاه های اجرایی از جمله وزارت راه و شهرسازی، پلیس و راهداری و همچنین شرکت گاز و برق قرار گرفته است و البته محصولات تولیدی نیز در مورد ارزیابی و کنترل کیفی شرکت های

مسئول کنترل کیفی شرکت پرهون دژ غرب با بیان اینکه در گذشته حدود ۲۰ قالب نیوجرسی در شرکت موجود بود که هم اکنون این میزان به ۵۰ قالب افزایش یافته است، تصریح کرد: نیوجرسی های تولیدی شرکت در اندازه های ۴ متری و ۶ متری تولید می شود که در سطح جاده های استان مورد استفاده قرار گرفته است.

آبخیز گفت: در خصوص بازاریابی به دنبال کنترل کیفی هستیم که در دراز مدت کیفیت محصولات تولیدی این واحد تولیدی را افزایش دهیم.

وی ابراز کرد: استفاده از محصولات این شرکت در طرح ها و پروژه های استان موجب می شود که علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار، از خروج سرمایه از استان جلوگیری شود و شاهد رونق تولید این واحد تولیدی در سال جهش تولید باشیم که موجب ایجاد تحرک و پویایی در سایر زیربخش های این واحد تولیدی، از جمله واحدهای تولیدی شن و ماسه و قالب سازی می شود.

مسئول کنترل کیفی شرکت پرهون دژ غرب گفت: در حال حاضر انواع دال، کالورت، لوله بتنی، باکس، نیوجرسی و دیوارهای پیش ساخته بتونی در این شرکت ساخته می شود و محصولات تولیدی این شرکت تحت پوشش علامت استاندارد اجباری در زمینه ساخت بتون آماده قرار دارند و امید است که با توجه و همت مسئولان شاهد رونق بیشتر تولید در این واحد تولیدی در استان باشیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار