رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی کرج-چالوس، هراز و فیروزکوه تا ساعت 6 صبح 17 آبان ماه به اجرا در می آید.
کد خبر: ۹۱۳۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 03 November 2020

به گزارش تابناک مازندران ، سرهنگ "علیرضا قدمی" با تبریک سالروز میلاد نبی مکرم اسلام (ص)و حضرت امام جعفر صادق (ع) در تشریح این خبر، گفت: به منظور افزايش ايمني، ايجاد کشش و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی از امروز تا ساعت 6 صبح روز شنبه 17 آبان ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

بر اساس این گزارش از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس راه استان مازندران افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسيکلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز جريان ترافيک تا ساعت 6 صبح روز شنبه 17 آبان ماه از محورهاي كرج- چالوس، هراز، فيروزكوه و بالعكس ممنوع است .

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد کلیه تریلرها از محور هراز، افزود: به همین منظور تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی  از ساعت 6 صبح روز سه شنبه 13 آبان ماه تا ساعت 2 بامداد روز بعد از محور هراز ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد کلیه کامیون ها و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز پنج شنبه 15 آبان ماه و همچنین از ساعت 6 صبح روز جمعه 16 آبان ماه تا ساعت 2 بامداد روز بعد از این محور ممنوع است.

قدمی در ادامه با اشاره به لزوم پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و وضعیت انتقال این بیماری در استان مازندران به هموطنان توصیه کرد: از سفر به این استان جدا خودداری کنند .

رئیس پلیس راه استان مازندران در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سفرهای غیر ضرور در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار