مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان ایلام ؛
مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان ایلام گفت: اولویت ما در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد اشتغال و خلق ثروت است که با برگزاری نشستها،همایشها و برگزاری استارت آپ ها سعی می کنیم در این مسیر گامهای مفیدی را در جهت تشویق و ترغیب فارغ التحصیلان و جوانان علاقمند برای راه اندازی کسب و کارهای حوزه ICT برداریم.
کد خبر: ۹۰۹۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹ 14 October 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ عباس بیرامی  در دیدار جامعه هیأت اندیشه ورز بسیج مهندسین صنعتی استان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات اداره کل ارتباطات استان اظهارکرد:اداره کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان از شرکت های دانش بنیان در قالب تسهیلات ارزان قیمت به شرکتها ونخبگانی که قادر به ارائه نرم افزارهای فضای مجازی در حوزه تولید،توزیع و مصرف جهت واحدهای تولیدی استان باشند حمایت میکند.

وی در جلسه هیأت اندیشه ورز بسیج مهندسین صنعتی استان با اشاره به تلاش حوزه ارتباطات استان در تحقق شعار جهش تولید گفت: باتوجه به اینکه جهش تولید بر روی معیشت قشر‌های مختلف مردم اثرگذار است لازم است همه ما توجه خاصی به کارآفرینی، مؤلفه‌های تولید و پس از آن جهش تولید داشته باشیم.

بیرامی گفت: اولویت ما در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد اشتغال و خلق ثروت است که با برگزاری نشستها،همایشها و برگزاری استارت آپ ها سعی می کنیم در این مسیر گامهای مفیدی را در جهت تشویق و ترغیب فارغ التحصیلان و جوانان علاقمند برای راه اندازی کسب و کارهای حوزه ICT برداریم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام، در این نشست با اشاره به اهمیت و جایگاه فضای مجازی و فناوری اطلاعات در دیدگاه مقام معظم رهبری، افزود: سیاست و تدبیر نظام و اصل 44 قانون اساسی رهایی اقتصاد و سرمایه گذاری از دولتی بودن آن است و در این میان بخش خصوصی تمایل بیشتر برای سرمایه گذاری در بخش ICT با توجه به انعطاف پذیری و درآمدزایی بالای آن دارد.

بیرامی با اشاره به سیاست وزارت ارتباطات در جهت اشتغالزایی بنا به تکلیف ایجاد 100 هزار شغل در سال افزود: وزارت ارتباطات در قالب تسهیلات ارزان قیمت و ایجاد مراکز شتاب دهنده از شرکت های دانش بنیان حمایت میکند.

وی ادامه داد: با هم‌افزایی در حوزه تحول دیجیتال که گام‌های مؤثری دراین ارتباط برداشته ‌شده و حضور جریان ساز در فضای مجازی که مورد تأکید مقام معظم رهبری است می توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه، استان ایلام جزء استانهای برتر تولیدکننده نرم افزار است، تاکید کرد: این موضوع باعث بوجود آمدن فرصتهای کسب و کار جوانان در این عرصه است و جوانان می‌توانند با گذراندن دوره های آموزشی لازم در قالب شرکتهای شتاب دهنده و استارت آپ ها فعالیت داشته باشند.

مسلم محمدی مسئول بسیج مهندسین صنعتی استان در این نشست ضمن مطلوب ارزیابی کردن حوزه زیرساخت ارتباطی استان گفت:در سال جهش تولید بنا داریم که از توان هیئتهای اندیشه ورز در تعامل و هم افزایی با دستگاههای اجرایی برای تسهیل گری و کمک به احیاء واحدهای تولیدی استان استفاده کنیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار