امام جمعه یزد:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: گسترش فرهنگ کتابخوانی در بین اقشار مختلف جامعه و نسل جوان عزم جدی می خواهد .
کد خبر: ۹۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰ 01 March 2015
گسترش فرهنگ کتابخوانی عزم جدی می خواهد
به گزارش تابناک یزد، آیت الله محمد رضا ناصری در آیین افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب این استان افزود: اسلام در آیات و روایات مختلف همگان را مطالعه و کتابخوانی ترغیب می کند .

وی اظهار داشت: گسترش فرهنگ کتابخوانی و توجه به مطالعه از مهمترین فعالیت های فرهنگی و ادبی است که باید در جامعه اسلامی ما گسترش یاید .

امام جمعه یزد ادامه داد: برای تحقق این هدف مهم و مقدس تمامی دستگاه های فرهنگی و تبلیغی مسوول هستند و برپایی اینگونه نمایشگاه ها در فرهنگ سازی مطالعه موثر است .

ناصری با اشاره به اینکه وظیفه همه ما رساندن انسان به مقصد و سعادت حقیقی و ارزش دینی و معنوی است تصریح کرد: برای رسیدن به سعادت باید دارای شناخت بود و مطاله انسان را به حقایق می رساند .

وی افزود: اطلاع رسانی و آگاه کردن مردم و هدایت انسان به سمت سعادت و ارزش ها یک وظیفه مهم همگانی است و تمامی افراد در هر موقعیتی در قبال آن مسوول هستند .

امام جمعه یزد گفت: بدون شک در این راه مقدس اصحاب فرهنگ و رسانه و روحانیون نقش موثر و تعیین کننده ای دارند و در خط مقدم هستند.

به گزارش ایرنا،ناصری گفت: انسان باید بوسیله مطالعه و بهره گیری از متون مختلف فرهنگی به سمت کمال و سیر تعالی پیشرفت کند و این باید بصورت جد دنبال شود .

نمایشگاه کتاب استان یزد با حضور 430 ناشر از سراسر کشور برپا شده و تا 17 اسفند ماه دایر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار