مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از صدور و تمدید بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ کارت هوشمند برای رانندگان کرمانشاهی در پنج ماه نخست سال‌جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵ 02 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،فریبرز کرمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۸۲ شرکت و مؤسسات شعب و نمایندگی‌های حمل و نقل کالا در استان کرمانشاه وجود دارد که نسبت به تمدید پروانه فعالیت ۲۷ شرکت اقدام شده است و همچنین ۷۸ مورد نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل کالا انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از صدور ۲۷۱۲ کارت هوشمند ناوگان وانت بار خبر داد و بیان کرد: ۱۵۵ کارت هوشمند راننده وانت بار و ۴۴ کارت هوشمند ناوگان باری در پنج ماه اول سال صادر شده است.

کرمی به صدور ۳۴۴ کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا و تمدید ۵۷۸۰ کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا و ۱۴۹ کارت هوشمند راننده وانت بار در مدت پنج ماه اشاره کرد.

وی ادامه داد: در راستای نظارت بر عملکرد و فعالیت رانندگان بخش کالا ۳۸ بازدید دوره انجام شده و بر ۳۴۲ ناوگان نظارت شده است.

این مسئول از نظارت بر نحوه عملکرد شرکت‌ها و رانندگان در زمینه اجرای ضوابط ابلاغی خبر داد و گفت: به ۹۲ تخلف اجرایی از سامانه شهراه رسیدگی شده است.

وی بیان کرد: تاکنون ۱۲ هزار و ۸۸۳ حواله لاستیک حمایتی توزیع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام امور مربوط به صدور، توزیع و تغییر کاربری کارت هوشمند فعالان حمل و نقل خبر داد و بیان کرد: ۱۴۱ بار نامه ناوگان دارای اضافه تناژ و فاقد بار برنامه غیرفعال شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار